تاریخ خبر: کد خبر: 3771

روایت حجت الاسلام پژمانفر از حوادث دیروز مجلس شورای اسلامی/

مطهری به واکنش‌ها واقف بود/ ضرب و شتمی صورت نگرفت/ او به دنبال مظلوم نمایی است

در فضایی که امروز بخشی از انرژی دولت در بحث مذاکرات مشغول است، عده ای می‌خواهند فضا را به این سمت ببرند که از یک طرف فشار استکبار و از آن طرف هم جریانات داخلی، مشکلات اجتماعی را موجب شود.در صورتی که این کار را بخواهند ادامه بدهند شواهد زیادی داریم و آن را حتماً افشا خواهیم کرد.

مطهری به واکنش‌ها واقف بود/ ضرب و شتمی صورت نگرفت/ او به دنبال مظلوم نمایی است

به گزارش قاصدنیوز، حجت الاسلام پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با بصرنیوز، پیرامون حواشی ایجاد شده توسط علی مطهری در جلسه روزگذشته مجلس شورای اسلامی گفت: به نظر من این یک سناریوی از پیش طراحی شده از سوی آقای مطهری و کسانی که تمام تلاششان بر این است که بتوانند جریان مرده ی فتنه را دوباره در اذهان زنده کنند بوده است.

 

وی افزود:  آقای مطهری علی‌رغم اینکه می دانست این صحبت های مطرح شده واکنش هایی را درپی خواهد داشت و علی‌رغم تاکیدی که رییس جلسه  داشتند و تذکراتی که مصلحانه و مشفقانه به ایشان داده شد و حتی وقت ایشان هم در تذکر تمام شده بود اما در عین حال اصرار کردند که صحبت کنند تا فضای مجلس را متشنج کنند.

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: در فضایی که امروز بخشی از انرژی دولت در بحث مذاکرات مشغول است، عده ای می‌خواهند فضا را به این سمت ببرند که از یک طرف فشارهای جریانات استکباری و از آن طرف هم جریانات داخلی، مشکلات اجتماعی را موجب شود. این ها نشان می دهد که جریان ها پیوندهای عمیقی باهم برقرار کردند. لذا در صورتی که این کار را بخواهند ادامه بدهند شواهد زیادی داریم  و آن را حتماً افشا خواهیم کرد.

 

حجت الاسلام پژمانفر در مورد شایعه ی ضرب و شتم علی مطهری توسط برخی نمایندگان مجلس گفت: من خودم شاهد بود که اساساً ضرب و شتمی نبود. حتی چندبار آقای مطهری برخی از نمایندگان را هل داد و این هم نشان دهنده ی این بود که طرف مقابل را تحریک کند و در واقع مظلوم نمایی نماید.

 

وی افزود: فکر می‌کنم آقای مطهری بازیچه ی دست استکبار شده اند. همانطوری که جریان فتنه درجهت براندازی نظام حرکت می کرد ، ایشان هم -که متاسفانه علی رغم این که مردم ما و جامعه ما توقع این را از ایشان نداشتند-  در این فضا قرار گرفته و به نفع این جریان نقش بازی می‌کنند

 

رئیس کمیته هنر و رسانه مجلس شورای اسلامی در پاسخ به خبرنگار بصرنیوز درباره اینکه نوع برخورد مجلس با این ایجاد تشنج در مجلس و کشور چطور خواهد بود، افزود:ما دنبال برخورد با یک فرد نیستیم ما به دنبال این هستیم که جریان فتنه را در جامعه از بین ببریم. برخی ها  بلندگوی جریان استکبار شده اند .

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: موضوع فتنه با اراده ی الهی، درایت مقام معظم رهبری و با حضور مردم در سال ۸۸ تمام شده است اما جریان فتنه تمام تلاشش را می کند که مجددا آن را دوباره زنده بکند و نظام را به چالش بکشد.آن چیزی که مسلم است، اراده ی مردم و اراده ی خدا بالاترین وبرترین اراده هاست و همانطوری که در سال ۸۸ این موضوع را مردم جمع کردند ، این بقایای فتنه را هم انشالله جمع خواهند کرد.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون