تاریخ خبر: کد خبر: 4399

اشتغال زایی و اقتصاد مقاومتی اولویت‌های اصلی سپاه امام رضا(ع) است

فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: اشتغال زایی و اقتصاد مقاومتی اولویت‌های اصلی سپاه امام رضا(ع) است.

اشتغال زایی و اقتصاد مقاومتی اولویت‌های اصلی سپاه امام رضا(ع) است

به گزارش قاصدنیوز، سردار غلامرضا احمدی صبح امروز در مراسم افتتاحیه ساختمان جدید بانک مهر اقتصاد در مشهد مقدس اظهار داشت: تقارن ایام شهادت حضرت فاطمه(ص) و افتتاح این مکان که منشا خدمت به مومنین است سر آغاز جدیدی در خدمتگزاری است.

 

احمدی گفت: در زمانی که علیه مقدسات و دین ما با تمامی امکانات و ابزار حمله کرده‌اند تا دین زدایی و مقدس زدایی را نهادینه کنند خوب است که یکدیگر را نسبت به این موضوع تذکر دهیم.

 

فرمانده سپاه امام رضا(ع) خاطرنشان کرد: به لطف خدا، سپاه و مجموعه خانواده سپاه اصل عزت را در اطاعت از ولایت فقیه و خدمت به مردم به دست آورده است و روی مبحث لبیک به مطالبات رهبری قدم گذاشته است.

 

وی افزود: سال 88 که عزم ملی در اصلاح الگوی مصرف نامگذاری شد و حدود شش سال در محدوده امور اقتصادی و رفع مشکلات مردم نام گذاری کردند.

 

احمدی گفت: این حرکت در سال 92 هم تکرار شد و به دلیل آن که حماسه سیاسی محقق شد ولی حماسه اقتصادی به طور کامل صورت نپذیرفت در سال گذشته و سال جاری عزم ملی با مدیریت جهادی نام گذاری شد.

 

وی تصریح کرد: در این موضوع سپاه رتبه اول اطاعت از مقام معظم رهبری و اجرایی نمودن مطالبات رهبری را دارد که با توجه به آن توانسته در زمینه اقتصاد مقاومتی 120 میلیارد تومان ظرف سال‌های 92 و 93 در مباحث اشتغال زایی و اقتصاد مقاومتی به بسیجیان تقدیم کند.

 

فرمانده سپاه امام رضا(ع)گفت: از این میزان تسهیلات 25 درصد آن به صورت قرض الحسنه قطعی و 75 درصد آن با 10 درصد یارانه پرداخت تسهیلات محقق شده است.

 

وی افزود: خدا را شاکریم در این خدمت رسانی و فرصت سازی هم بانی خیر و مجری خدمات،فرزندان سپاه و مجموعه خدماتی بوده است.

 

احمدی خاطرنشان کرد: در گذشته تذکرهایی به متصدیان بانک نسبت به گله‌های بسیجیان داده بودیم که بایستی رسیدگی می‌شد اما امروز به نقطه رضایت مندی رسیده ایم.

 

وی افزود:در محافل پر حجم بسیجی گله‌ای را از این موضوعات نشنیده‌ام و امیدوارم با حسن خلق، تربیت گسترش محافل اخلاقی، تربیتی و رفتاری فراهم آید.

 

فرمانده سپاه امام رضا(ع)گفت:نان آوران خانواده که تعداد آنها 70 میلیون نفر است در زمان مراجعه به شما بایستی رضایت آنها جلب شود و بنا به گفته سیدالشهدا(ع)مراجعین ولی نعمت ما هستند و حاجت مراجع کننده نعمت خداست که باید قدر دانسته شود.

 

منبع: تسنیم

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون