تاریخ خبر: کد خبر: 3887

معاون جدید فرهنگی و اجتماعی سپاه امام رضا(علیه السلام) در گفتگو با «قاصدنیوز»:

عملیات‌های فرهنگی با کمک پایگاه‌های بسیج اجرایی می‌شود

روز گذشته محمدعلی چمی‌گوی از فعالان فرهنگی و هنری خراسان رضوی به عنوان معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه امام رضا(علیه السلام) منصوب شد.

محمدعلی چمی‌گوی در گفت و گو با «قاصدنیوز» در تبیین برنامهها و رویکردهای این مجموعه گفت: بسیج و محمدعلی چمیگویسپاه با توجه در اختیار داشتن گسترده ترین تشکیلات فرهنگی در سطح استان، فرصت های خوبی را برای اجرای برنامه ها دارا می باشند.

 

مدیر اسبق اجتماعی و مشارکت‌های همگانی شهرداری مشهد خاطر نشان کرد: یکی از دغدغه های مهم بحث سرانه مطالعه است که باید زمینه ها و اقدامات مناسب در این جهت انجام شود یا در مناسبت های مختلف مانند دهه فجر، فضاسازی شهری، و محلات، توسط بسیجیان انجام گردد. همچنین امیدواریم بتوانیم اقدامات لازم را برای تبیین اهداف انقلاب و اصول مدنظر انجام داده و این مهم را توسط پایگاه ها به اطلاع مردم برسانیم.

 

وی با اذعان به این که مقام معظم رهبری همیشه در بحث فرهنگی تذکراتی جدی داده اند، تاکید کرد: ما باید در مقابل تهاجم فرهنگی توان مقابله داشته باشیم. به نظر بنده یکی از تهاجمات بسیار مهم صورت گرفته در زمینه تخریب خانواده است. کار زیربنایی که دشمن با استفاده از سایت ها و ماهواره ها-که تعداد آن ها رو به افزایش است- می‌کند، مبیّن این موضوع می‌باشد که دشمن طراحی عمیقی را در این محور انجام داده است. 

 

مدیر اسبق دانشجویی و فرهنگی دانشگاه هنر در پاسخ به این سوال که باتوجه به شبکه گسترده بسیج، برنامه شما برای مقابله با موج عظیم شبهات مختلف چیست، گفت: شبهه که وجود ندارد، بلکه باید بگوییم پاسخ به سوالاتی که در بین مردم وجود دارد، لذا به این سوالات، می‌توان در جلسات بصیرتی و یا با استفاده از ظرفیت صداوسیما برای ترویج تفکر بسیج پاسخ داده شود و یا به برخی از این سوالات هم می‌توان در قالب ساخت مستند و یا گفت‌و‌گو پرداخت.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه امام رضا(علیه السلام) ابراز امیدواری کرد که با  کمک اساتید، نخبگان و افراد صاحب نظر در عرصه‌های مختلف، عملیات فرهنگی تعریف و با کمک پایگاه‌های بسیج در سطوح مختلف آن را اجرایی شود. همچنین سعی خواهد شد زمینه مناسب و قرارگاه عملیاتی لازم را در این حوزه طراحی تا بتوانیم از ظرفیت نخبگان در این زمینه استفاده کنیم.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون