تاریخ خبر: کد خبر: 3556

از امروز؛ اکران 50فیلم جشنواره عمار در خراسان رضوی

پنجمین جشنواره مردمی فیلم عمار از امروز به‌مناسبت سالروز ٩دی و روز بصیرت، در شهرهای استان به‌ویژه در مشهد، هم‌زمان با سراسر کشور آغاز می‌شود.

 از امروز؛ اکران 50فیلم جشنواره عمار در خراسان رضوی

به گزارش قاصدنیوز، پنجمین جشنواره مردمی فیلم عمار از امروز به‌مناسبت سالروز ٩دی و روز بصیرت، در شهرهای استان به‌ویژه در مشهد، هم‌زمان با سراسر کشور آغاز می‌شود.

 

دبیر اجرایی جشنواره مردمی فیلم عمار خراسان‌رضوی در گفتگو با شهرآرا، گفت: تعداد ۵۰فیلم کوتاه، بلند داستانی، مستند و پویانمایی در قالب ١١دی‌وی‌دی در اختیار متقاضیان اکران عمومی قرار گرفته است.

 

احسان مینایی‌راد افزود: این آثار در مضامینی همچون انقلاب اسلامی، جنگ نرم، فتنه سال۸۸، تاریخ معاصر ایران، اقتصاد مقاومتی و نقد درون‌گفتمانی در مکان‌هایی همچون مساجد، دانشگاه‌ها، فرهنگ‌سراها، مدارس، پایگاه‌های بسیج و... به‌نمایش در خواهد آمد.وی درباره اکران‌کننده‌ها در جشنواره مردمی فیلم عمار مشهد خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ١٨٠ اکران‌کننده در مشهد و نیز نزدیک به ١٥٠ اکران‌کننده از دیگر شهرهای استان خراسان‌رضوی درخواست نمایش فیلم در جشنواره مردمی فیلم عمار را داشته‌اند.

 

مینایی‌راد به اکران فیلم در سینماهای مشهد اشاره کرد و گفت: در حال هماهنگی هستیم که بتوانیم فیلم‌های جشنواره عمار را در یکی از سینماهای مشهد هم به‌نمایش بگذاریم.وی تصریح کرد: فیلم‌های جشنواره مردمی فیلم عمار از روستاهای مرزی استان تا پایگاه‌های بسیج شهر مشهد به‌نمایش گذاشته می‌شود تا مردم بیشتری بتوانند این آثار را ببینند.این فعال فرهنگی مشهد افزود: مراسم افتتاحیه جشنواره مردمی فیلم عمار نیز امروز در نیشابور و فردا با حضور دبیر جشنواره فیلم عمار خراسان‌رضوی در سبزوار برگزار می‌شود.

 

دبیر اجرایی جشنواره مردمی فیلم عمار خراسان‌رضوی در پایان خاطرنشان کرد: فیلم‌های به‌نمایش درآمده در این دوره از جشنواره در استان خراسان‌رضوی داوری خواهند شد.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون