تاریخ خبر: کد خبر: 2274

مدیر موسسه آرمان خبر داد/

«خشت کج» نرم افزار جدید موسسه آرمان برای انجمن حجتیه

مدیرعامل موسسه فرهنگی آرمان گفت: نرم افزار چند رسانه‌ای "خشت کج" با موضوع نقد و بررسی انجمن حجتیه در اینده ای نزدیک رونمایی می‌شود.

احسان مینایی راد در گفت‌وگو با تسنیم اظهار کرد: فعالیت‌های موسسه فرهنگی آرمان در حوزه‌های تولید، توزیع و فعالیت‌های نمایشگاهی است.

 

وی با بیان اینکه یکی از تولیدات این موسسه آماده سازی نرم افزاری با عنوان " خشت کج" است، افزود: این  نرم افزار محصول 2 سال تلاش و پژوهش در رابطه با گروه حجتیه است که  در این نرم افزار فعالیت‌های این گروه مورد آسیب شناسی قرار می گیرد.

 

مینایی راد با بیان اینکه آخرین مراحل فنی این نرم افزار برای فعالان جبهه فرهنگی از سوی موسسه فرهنگی آرمان در حال آماده سازی است، تصریح کرد: نرم افزار " خشت کج"  تا پایان پاییز رونمایی می‌شود.

 

وی با اشاره به این مطلب که یکی دیگر از تولیدات این موسسه تولید نرم افزار چند رسانه ای با عنوان "روی پای خود" با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) استان است، بیان کرد: این نرم افزار با محوریت اقتصاد مقاومتی و آشنایی با سواد اقتصادی تولید شده است.

 

مدیرعامل موسسه فرهنگی آرمان بیان کرد: نرم افزار روی پای خود برای اقشار مختلف دانش آموزان، دانشجویان، والدین و مسئولان طراحی و تولید شده است.

 

وی با بیان اینکه فعالیت‌ها ی موسسه آرمان در راستای تولید محصولات فرهنگی مرتبط با ارزش‌های انقلاب اسلامی است، گفت: این موسسه تولید برنامه‌های نرم افزاری تلفن همراه را نیز در دستور کار قرار داده است.

 

مینایی راد به برنامه‌های آینده این موسسه اشاره کرد و افزود: تولید بسته‌های ویژه برای ایام 13 آبان با عنوان " استکبار ستیزی " در دستور کار است که این بسته در اختیار مدارس، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه و مساجد قرار می‌گیرد.

 

مدیرعامل موسسه فرهنگی آرمان  ابراز کرد: همچنین تولید بسته‌های ویژه موضوعی برای ایام 9 دی و 22 بهمن از سوی این موسسه در حال آماده‌سازی است.

 

وی  بخشی دیگر از فعالیت‌ها این موسسه را توزیع محصولات فرهنگی معرفی کرد و گفت: متأسفانه در حوزه توزیع محصولات فرهنگی کم‌کاری صورت گرفته است در حالی که محصولات بسیاری در این حوزه تولید شده است.

 

مینایی‌راد خاطرنشان کرد: در راستای تقویت توزیع مناسب محصولات فرهنگی فروشگاه موسسه آرمان به زودی بصورت رسمی و با حضورمسئولان و مدیران فرهنگی افتتاح می‌شود.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون