تاریخ خبر: کد خبر: 3135

سازمان اجرایی حاشیه شهر مشهد شکل خواهد گرفت

رئیس کمیسیون حاشیه شهر مشهد با بیان اینکه سازمان اجرایی حاشیه شهر مشهد شکل خواهد گرفت، اظهار کرد: این سازمان مصوب شورای عالی امنیت ملی است و توسط وزارت کشور ابلاغ شده است.

سازمان اجرایی حاشیه شهر مشهد شکل خواهد گرفت

رئیس کمیسیون حاشیه شهر مشهد در گفت و گو با مشهد پیام در خصوص بسته پیشنهادی شورا به هیئت دولت در باب حاشیه شهر مشهد اظهار کرد: آخرین مراحل این بسته پیشنهادی در تهران با حضور استاندار، نمایندگان استان، رئیس شورای شهر، شهردار مشهد و بنده انجام شد و با جمع بندی نهایی این بسته تقدیم هیئت دولت شد.

 

وی ادامه داد: ان شا الله اگر این بسته در ردیف‌های بودجه دولت لحاظ شود رایزنی‌هایی با نمایندگان تهران نیز خواهیم داشت.

 

رئیس کمیسیون حاشیه شهر مشهد افزود: ما امیدواریم این بسته در لایحه بودجه سال ۹۴ لحاظ شود اما آن چیزی که به جد دنبال آن هستیم، ساختار سازمانی اجرایی است که قرار است مخصوص حاشیه شهر مشهد ایجاد شود.

 

وی در خصوص این سازمان اجرایی گفت: این سازمان مصوب شورای عالی امنیت ملی است که توسط وزارت کشور ابلاغ شده است. ریاست این سازمان بر عهده شهردار مشهد و اعضای هیئت مدیره این سازمان نیز مدیر کل دفتر فنی استانداری، معاون امنیتی فرماندار، دادستان مشهد، مدیر کل شهرسازی، نماینده‌ی شهرهای ایران و رئیس شورای شهر مشهد هستند.

 

صاحبی ادامه داد: بسته‌ی پیشنهادی به هیئت دولت در خصوص حاشیه شهر تأمین اعتبار پروژه هاییست که این سازمان اجرایی باید آن‌ها را انجام دهد. ما با ایجاد این سازمان امیدواریم تا یک مدیریت یکپارچه‌ی شهری در حاشیه شهر مشهد داشته باشیم.

 

رئیس کمیسیون حاشیه شهر مشهد در پایان خاطرنشان کرد: البته ما وظیفه خود در قبال حاشیه شهر را از طریق شورا و شهرداری پیگیری می‌کنیم اما به دنبال آن هستیم تا ظرفیت‌های ملی را نیز پای کار بیاوریم. شیب خدمتی که شورای چهارم به سمت حاشیه شهر لحاظ کرده است ان شا الله در هر صورتی ادامه پیدا می‌کند.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون