تاریخ خبر: کد خبر: 2952

100میلیارد اعتبار برای پایگاه‌ها و حسینیه‌های حاشیه شهر مشهد

فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: در این مناطق علاوه بر 100پایگاه بسیج و 40سالن آماده افتتاح، گشت‌های اطلاعاتی-امنیتی نیز فعال شده است/ از وجود 1.2 میلیون حاشیه‌نشین خوشحال نیستیم.

 100میلیارد اعتبار برای پایگاه‌ها و حسینیه‌های حاشیه شهر مشهد

به گزارش قاصدنیوز، سردار غلامرضا احمدی صبح امروز در مراسم دیدار بسیجیان خراسان رضوی با آیت‌الله علم‌الهدی، امام جمعه مشهد تصریح کرد: ما معتقدیم نهضت امام(ره) و سربازان ایشان و رهبری، امروز تقاص مظلومیت‌های تاریخی ائمه معصومین(ع) را می‌گیرند. آنچه را که بسیجی‌ها تحت زعامت آیت‌الله خامنه‌ای و از دوره قبل انقلاب اسلامی تاکنون به آن عمل کرده‌اند، امروز به طور ناخواسته و برخلاف میل جبهه استکبار در منطقه غرب آسیا و کشورهای اسلامی خود را نشان می‌دهد.

 

وی ادامه داد: در شرایط فعلی بار سنگین تحمیل شکست‌های خفت بار رژیم جعلی صهیونیستی بر دوش حزب‌الله است، همه طرح‌های گسترده جبهه استکبار که با سردمداری آمریکا طی 10 سال گذشته به خصوص سه سال اخیر به عنوان دوران اوج بوده، با باز شدن پای بسیجیان خنثی شده است، برای مثال در سوریه بیش از 90 درصد خاک فیزیکی این کشور و 85 درصد شهر دمشق به طور جدی با مشکل روبرو شد اما با همت بسیجیان، ورق برگشت. امروز بیش از 20 هزار مزدور تکفیری داعش از شهر حمص و حلب فرار کرده‌اند و خوشبختانه بسیج جهان اسلام در حال شکل‌گیری است.

 

فرمانده سپاه امام رضا(ع) با اشاره به مشکلات موجود در حاشیه شهر مشهد گفت: از وجود یک میلیون و 200 هزار نفر حاشیه‌نشین خوشحال نیستیم اما از این باب که فاصله بسیج با ولایت کم شده و مسئولیت رسیدگی به امور به ما واگذار شده خوشحالیم. اکنون در مناطق حاشیه شهر بیش از 100 پایگاه بسیج آماده افتتاح است و قریب به 40 سالن در شهر مشهد نیز آماده سازی شده و گشت‌های اطلاعاتی امنیتی نیز راه افتاده است، لذا توقع داریم مسئولان با مدیریت جهادی این امکانات را گسترش دهند و مشکلات حاشیه شهر که به دغدغه مؤمنین تبدیل را رفع کنند. الان در حد رفع تمام نیازهای حاشیه شهر، تامین منابع مالی انجام شده و بیش از 100 میلیارد تومان اعتبار آماده هزینه برای پایگاه، کانون و حسینیه‌ها است.

 

منبع: نسیم

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون