تاریخ خبر: کد خبر: 2948

آیت‌الله علم‌الهدی:

فرهنگ بسیج با بخشنامه و حکم ایجاد نمی‌شود

امام جمعه مشهد گفت: با کار اداری نمی‌توان بسیج را اداره کرد.

فرهنگ بسیج با بخشنامه و حکم ایجاد نمی‌شود

به گزارش قاصدنیوز، امام جمعه مشهد صبح امروز در جریان دیدار با جمعی از بسیجیان خراسان رضوی به مناسبت هفته بسیج گفت: مسئله آثار مثبت جریان بسیج در نظام و انقلاب حقیقتا هم از نظرعموم مشخص است و هم واقعیتی است که بازگو می‌شود. مهمترینعامل براندازی نظام مصادره شدن بسیج است، امروز اگر حتی یک پایگاه بسیج توسط جریانات سیاسی مصادره شود هیچ چیز نمی‌تواند آن را جبران کند و خطری بزرگ محسوب می‌شود. اگر مولفه‌های بسیج تقویت و توسعه نیابد و مسئولین به آنها عجین نشوند مایه زحمت ایجاد می‌شود.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: بسیج جز مولفه فداکاری چیز دیگری ندارد، بسیج به هیچ تجهیزات و امکاناتی دل‌بسته نیست بلکه مبنای آن ایستادن تا پای جان است، اگر این ویژگی‌ها را به باورهای خود بدل کنیم هیچ چیزی نمی‌تواند به آن رخنه کند. مسئولان بدانند فرهنگ بسیج با بخشنامه و حکم ایجاد نمی‌شود، با کار اداری بسیج را نمی‌توان اداره کرد، اداره بسیج کار امثال شهید خرازی است. اگر بسیج ساخته نشود دشمن با نفوذ به پایگاه آن عامل دردسر می‌شود.

 

آیت الله علم الهدی افزود: مسئله افتتاح پایگاه‌ها که به آن اشاره شد می‌تواند تمام توطئه‌های دشمن را نقش برآب کند، ما به چنین قدرتی در نظام مستحضر هستیم که حفظ آن در نظام بسیار مهم است.

 

منبع: نسیم

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون