تاریخ خبر: کد خبر: 2871

روایت آیت الله علم الهدی از وزیر پیشنهادی علوم

زمانی که بنده در دانشگاه امام صادق(ع) مسؤولیت داشتم، ایشان اولین کسی بود که با تشکیل شدن بسیج در دانشگاه ها مخالف بود و کسی که فکرش اینگونه است که حضور بسیجی که امام(ره) در وصیت نامه شان آن را مرزبان نظام وانقلاب معرفی می کنند را در دانشگاه ها که حوزه نخبگان کشور غیر لازم می داند، برای اداره دانشگاه ها در این انقلاب مناسب نیست.

روایت آیت الله علم الهدی از وزیر پیشنهادی علوم

 به گزارش قاصد نیوز، آیت الله سید احمد علم الهدی با اشاره به معرفی گزینه جدید وزارت علوم از سوی رییس جمهور به مجلس شورای اسلامی، گفت: گزینه جدید دولت برای وزارت علوم کسی است که با تشکیل شدن بسیج دانشجویی مخالف بود.

 

امام جمعه مشهد مقدس افزود: زمانی که بنده در دانشگاه امام صادق(ع) مسؤولیت داشتم، ایشان اولین کسی بود که با تشکیل شدن بسیج در دانشگاه ها مخالف بود و کسی که فکرش اینگونه است که حضور بسیجی که امام(ره) در وصیت نامه شان آن را مرزبان نظام وانقلاب معرفی می کنند را در دانشگاه ها که حوزه نخبگان کشور غیر لازم می داند، برای اداره دانشگاه ها در این انقلاب مناسب نیست.

 

وی افزود: ما نمی دانیم که آقایانی که در دولت گزینه را معرفی می کنند، با چه ضوابط و مؤلفه هایی این کار را انجام می دهند اما نمایندگان مجلس در برابر این قضایا در برابر خدا و مردم مسؤول هستند.

 

آیت الله علم الهدی تأکید کرد: دانشجویان انقلابی در بیان مواضع شان کاری کنند که مطابق مصالح کشور باشد و به حفظ موقعیت آرمان خواهی شان توجه داشته باشند.

 

امام جمعه مشهد خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری تکلیف قشر دانشجو را معین کرده اند؛ قشر دانشجو و مخصوصاً تشکل های مذهبی باید آرمان خواه باشند یعنی در جریان آرمانخواهی دینی خودشان ایستادگی کنند و مصلحت اندیشی برای دانشجویان درست نیست چرا که مسؤولیتی در مدیریت ندارند که بخواهند مصلحت اندیشی کنند.

 

وی با تأکید مجدد بر حفظ آرمانخواهی در بین دانشجویان، اظهار کرد: این مجلس و دولت هستند که باید  تصمیم گیری ها و مدیریت شان را با آرمان های دانشجو در محیط دانشگاه تطبیق دهند

 

منبع : خبرگزاری رسا

کلمات کلیدی

  • 0 0

    دانشجویان بورسیه را بدبخت کردند. تا حدی که اساتید نمرات را رد نمی کنند برای ازمون جامع بازی در می اورند خلاصه هرکس هرکاری دلش میخواهد دارد انجام میدهد.خدا فتنه گران را لعنت کند

ارسال نظر

تریبون