تاریخ خبر: کد خبر: 2360

اختصاص 50 میلیارد تومان برای ساماندهی کال کشف رود

رئیس کمیسیون خدمات شهری و بهداشت شورای اسلامی شهر مشهد گفت: برای ساماندهی کال کشف رود و فضای سبز آن 50 میلیارد تومان در نظر گرفته می‌شود.

اختصاص 50 میلیارد تومان برای ساماندهی کال کشف رود

به گزارش قاصدنیوز، دکتر غلامحسین صاحبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد در ارتباط با حل مشکلات بهداشتی حاشیه شهر مشهد اظهار کرد: ما مشکلات بهداشتی فراوانی در حاشیه شهر داریم که باید با قدرت بیشتر به آنها ورود پیدا کنیم.

 

وی افزود: یکی از اولویت‌های ما بحث فاضلاب حاشیه شهر است که امیدوارم با یاری آب منطقه‌ای و سازمان آب و فاضلاب بتوانیم این مشکل را برطرف کنیم و موضوع دیگر بحث کال کشف رود است که 14 کیلومتر آن در محدوده شهر قرار دارد و کمیسیون خدمات شهری باید توجه بیشتری به این کال داشته باشد.

 

رئیس کمیسیون خدمات شهری و بهداشت شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: حریم کال کشف رود باید چمن سبز کاشته شود و 50 میلیارد تومان نیز برای ساماندهی فضای سبز این کال در نظر گرفته می‌شود.

 

صاحبی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های دیگری که باید به صورت ویژه کار کنیم بحث تفکیک زباله از مبدا است، اضافه کرد: باید در زمینه کاهش زباله و تفکیک آن به صورت ویژه کار کنیم و اگر فرهنگسازی کنیم که هر خانواده تنها 100 گرم در روز زباله خود را کاهش دهد در سطح کلان به محیط زیست کمک بسیاری کرده‌ایم.

 

عضو شورای شهر مشهد تصریح کرد: اولویت دیگر ما ساماندهی مشاغل مزاحم است و امروز شهر مشهد تبدیل به یک کارگاه بزرگ شده که این مشاغل باید به جایگاه‌های تعمیر و تولید هدایت شوند که اقدامات خوبی نیز در این راستا انجام شده است.

 

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون