تاریخ خبر: کد خبر: 1857

حجت الاسلام پژمانفر:

وعده‌های دولت با چشم انداز مشهد فاصله زیادی دارد

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: وعده‌های دولت برای مشهد مقدس مناسب است اما با توجه به ظرفیت های دولت و چشم انداز مشهد توقع بیشتری داریم.

وعده‌های دولت با چشم انداز مشهد فاصله زیادی دارد

به گزارش قاصدنیوز، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار کرد: هیئت دولت سفری داشتند که مشکلات شهر مشهد را از نزدیک دیدند و امیدواریم در سطحی که مشکلات مشهد وجود دارد تصویب‌های هیئت دولت اجرایی شود و هیئت دولت بعضی از مسائل را اعلام کردند و این‌‌ها خوب است اما این تصمیم گیری‌ها در این سطح مشکلات شهر مشهد را حل نخواهد کرد.

 

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی افزود: ما مشکلات عدیده‌ای داریم که احتیاج به عزم‌ جدی‌تر و تصمیمات قاطع تر در موضوع شهر مشهد است که باید از طریق کمک دولت حل شود.

 

پژمانفر بیان کرد: مشهد یک شهر فراملی و بین المللی است و خاستگاه 1.5 میلیون زائر است و در هیچ شهری نیست که 1.5 میلیون انسان برای دیدن آن شهر بیایند و افرادی که امروز به مشهد می‌آیند توقع بالاتری نسبت به این شهر دارند که ما برای حل این مسائل نباید نگاهی همچون کلان شهر‌های دیگر داشته باشیم و اعتبارات ویژه‌ای برای حل این موضوع بیندیشیم.

 

پژمانفر تصریح کرد: ما امیدوار به آینده هستیم که توافقات و تصمیمات بهتری و پیشنهاد‌های بهتری که هیئت دولت دارد اجرایی شود و ما قبول داریم که دولت با مشکلات زیادی در بحث اعتبارات مواجه هست و این وعده‌هایی که داده شده است و با توجه به ظرفیت‌هایی که دولت دارد وعده‌های خوبی است اما با توجه به نگاهی که ما به مشهد داریم فاصله زیادی دارد.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون