تاریخ خبر: کد خبر: 1815

وزیر راه و شهرسازی:

۱۰۰۰ میلیارد ریال به بازسازی بافت پیرامون حرم‌های مطهر اختصاص یافت

وزیر راه و شهرسازی گفت: سرمایه صندوق سرمایه گذاری طرح حرم های مطهر به منظور بهسازی و بازسازی بافت فرسوده پیرامونی آنها به یک هزار میلیارد ریال افزایش می یابد.

۱۰۰۰ میلیارد ریال به بازسازی بافت پیرامون حرم‌های مطهر اختصاص یافت

به گزارش قاصدنیوز، عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی در سومین همایش ملی فناوری های نوین صنعت ساختمان با بیان اینکه مشهد جزء شهرهایی است که در آن نیاز به ساختمان به تقاضای موثر تبدیل نشده است، اظهار کرد: از این رو شاهد انبوهی از ساختمان های بی هویت و نازیبا و نامتناسب با یکدیگر در این کلانشهر هستیم.

 

وی افزود: باید نیاز خانوار به ساختمان به تقاضای موثر تبدیل شود که اگر این مساله محقق نگردد شاهد ساخت انبوهی از ساختمان های بی کیفیت و بی محتوا در شهرها و اتفاقات ناخوشایند بعد از آن خواهیم بود.

 

آخوندی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: سرمایه صندوق سرمایه گذاری طرح حرم های مطهر به منظور بهسازی و بازسازی بافت فرسوده پیرامونی آنها به یک هزار میلیارد ریال افزایش می یابد.

 

وزیر مسکن و شهرسازی ادامه داد: در جلسه ای که هیئت وزیران در مشهد داشت پیشنهاد افزایش سرمایه صندوق به یک هزار میلیارد ریال ارائه شد که به تایید هیئت وزیران رسید تا منابع آن تامین شود.

 

منبع: تسنیم

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون