تاریخ خبر: کد خبر: 8898

بیانیه حجت الاسلام پژمانفر در تقبیح برخورد اداره ارشاد با افشاگران سند 2030

جرم این روزه‌داران تنها انعکاس منویات رهبر انقلاب است/ نسبت به ادامه اینگونه برخوردها با فعالان فرهنگی و جناح فرهنگی مؤمن اعلام خطر می‌کنم

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ایضمن حمایت از اقدام دغدغه‌مندانه فعالین قرآنی مشهد مقدس، برخورد ناشایست برخی مسؤولان استانی در این موضوع را تقبیح کرد.

جرم این روزه‌داران تنها  انعکاس منویات رهبر انقلاب است/ نسبت به ادامه اینگونه برخوردها با فعالان فرهنگی و جناح فرهنگی مؤمن اعلام خطر می‌کنم

به گزارش «قاصدنیوز»، به دنبال برخورد حراست اداره کل ارشاد اسلامی خراسان رضوی با برخی غرفه داران نمایشگاه قرآن و عترت مشهد مقدس پیرامون پیگیری تخلفات 2030 در غرفه خود، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ایضمن حمایت از اقدام دغدغه‌مندانه فعالین قرآنی مشهد مقدس، برخورد ناشایست برخی مسؤولان استانی در این موضوع را تقبیح کرد.

 

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

در ایام ماه مبارک رمضان، که ماه خودسازی انقلابی و پالایش درون و کسب آمادگی برای مبارزه با دشمنان بیرونی امت اسلامی است، متأسفانه مطلع شدم در نمایشگاه قرآن مشهد مقدس با خواهران و برادران قرآنی فعال در موضوع تخلفات سند 2030، از سوی مدیران استانی برخورد ناشایستی صورت گرفته است.

 

لازم است به استاندار محترم به عنوان عالی‌ترین مقام اجرایی استان در درجه اول و سایر مدیران استانی در درجه بعد یادآور شوم که اینجا ایران است و شهر مشهد، پایگاه اصلی انقلاب است و مسؤولیت‌هایی که این بزرگواران در آن مشغول به خدمت هستند، حاصل خون هزاران شهیدی است که در مسیر اجرای حکم ولی فقیه خود، سر در طبق اخلاص نهاده‌اند.

 

اینکه با خواهران و برادران دغدغه‌مندی که با لبان روزه‌دار و تشنه و به عشق فرهنگ قرآنی و دستورات ولی فقیه زمان نسبت به موضوع سند 2030 اقدام به افشاگری نموده و تنها جرم ایشان انعکاس منویات رهبر انقلاب است برخوردهای ناشایست در هر حد و سطحی صورت بگیرد به هیچ عنوان پذیرفته شده نیست.

 

اینجانب با حمایت از حرکت فرهنگی و شایسته این عزیزان قرآنی و ضمن تقبیح عملکرد عوامل اجرایی و نمایشگاه علی‌الخصوص حراست ارشاد نسبت به ادامه اینگونه برخوردها با فعالان فرهنگی و جناح فرهنگی مؤمن اعلام خطر کرده و اعلام می‌نمایم که حراستی کردن مسائل فرهنگی رویه ناصوابی است که تبعات منفی بلند مدتی بدنبال خواهد داشت.

 

نصرالله پژمانفر


نائب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون