تاریخ خبر: کد خبر: 3741

پرونده مهدی هاشمی طولانی و فرسایشی شده است

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: طولانی شدن مدت زمان رسیدگی به اتهامات و فرسایشی شدن دادگاه مهدی هاشمی به منزله ایجاد حاشیه امنی برای مفسدین نباشد.

پرونده مهدی هاشمی طولانی و فرسایشی شده است

به گزارش قاصدنیوز، حجت الاسلام و المسلمین پژمانفر، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با صبح توس، پیرامون نحوه برخورد قوه قضائیه با مفاسد اقتصادی و برگزاری دادگاه مهدی هاشمی اظهار کرد: انتظاری که امروز از دادگاه می رود آن است که در ارتباط با مسائل اقتصادی-امنیتی و موضوعاتی که ممکن است عدم رسیدگی به آن ها امنیت ملی را دچار خدشه کند وظیفه قانونی خود را با سرعت عمل بیشتری انجام دهد.

 

 

پژمانفر با اشاره به طولانی شدن دادگاه مهدی هاشمی خاطر نشان کرد: قوه قضائیه باید با صلابت و اقتدار از حاشیه سازی هایی که ناشی از طولانی شدن دادگاه می باشد دوری گزیند تا آن طور استنباط نشود که دادگاه تحت فشار مراکز قدرت و ثروت می باشد.

 

 

حجت الاسلام و المسلمین پژمانفر تصریح کرد: طولانی شدن و فرسایشی شدن پرونده مهدی هاشمی از جمله معضلات مطرح در این پرونده ارزیابی می شود لذا باید در بازه ای که افکار عمومی نگران نفوذ دست های پشت پرده در پرونده هستند سریع تر پرونده به نتیجه برسد.

 

وی افزود: دادگاه نسبت به علنی شدن بعضی مسائل حساسیت هایی دارد که باعث شده است تا سلامت دادگاه و اقتدار قوه قضائیه توسط فرصت طلبان به حاشیه کشیده شود.

 

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در خصوص احتمال ایجاد حاشیه امن برای سایر مفسدین اقتصادی گفت: برخورد دادگاه باید به گونه ای باشد که مفسدین،سودجویان و کسانی که امنیت اقتصادی و ملی کشور را تحت شعاع خود قرار داده اند احساس ناامنی داشته باشند و افکار عمومی آنگونه برداشت نکنند که جریان فساد در لایه های قوه قضائیه افرادی دارد که با تحت فشار قرار دادن دادگاه سبب طولانی شدن پرونده شده اند و ممکن است در نتیجه حکم صادره هم تاثیراتی بگذارند.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون