تاریخ خبر: کد خبر: 3046

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد:

مطهری حق زیر سوال بردن رأی شورای‌عالی امنیت ملی را ندارد

شورای عالی امنیت ملی یک نهاد قانونی است که نظر خود را براساس شواهد موجود اعلام کرده است و در حقیقت بر وظیفه خود عمل کرده اما گویا مطهری برایش اهمیتی ندارد که قانون دارای چه جایگاهی در کشور است.

مطهری حق زیر سوال بردن رأی شورای‌عالی امنیت ملی را ندارد

به گزارش قاصد نیوز، امیر قربانی پور مسول بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد در خصوص سخنان اخیر علی مطهری در دانشگاه فردوسی مشهد بیان کرد: ما هر چه تلاش کردیم نتوانستیم درک کنیم که چرا مطهری در همایش”تبیین حماسه حسینی” از فتنه گران سخن گفت!

 

وی ادامه داد: بنا بود در این همایش از امام حسین (علیه السلام) و حماسه ایجاد شده به دست ایشان صحبت شود اما گویا مطهری به دنبال ارتباط دادن این همایش با سران فتنه وحمایت از آنان بود که دقیقاً در نقطه مقابل موضوع این همایش سخن گفت.

 

قربانی پور با اشاره به سخنان مطهری یادآور شد: مطهری دقیقاً در خط رسانه‌های معاند انقلاب حرف زد و این خط را در سخنان خود دنبال کرد. هر چند که به سرعت متوجه اشتباه خود شد و آن را تکذیب کرد.

 

مسول بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد در ادامه خطاب به مطهری افزود: مطهری باید بداند اگر به عنوان یک اصول گرا در مجلس کرسی را اختیار کرده است به آبروی خون پدر شهیدش است و مردم از وی انتظار دارند راه پدر خود را ادامه دهد.

 

وی ادامه داد: متاسفانه گویی فرزند آن شهید دانشمند نه تنها ادامه دهنده راه پدر آن گونه که انتظار داریم نیست بلکه در برابر دیگر نمایندگان اصلاح طلب در مجلس بسیار موضع ضعیف تری را نسبت به مواضع و خط قرمزهای انقلاب اتخاذ می‌کند.

 

قربانی پور با اشاره به ضرب المثل “پسر نوح بابدان بنشست” متذکر شد: در حالی که خود فتنه گران در اعترافاتشان صراحتاً اذعان کردند که برای فتنه صورت گرفته در سال ۸۸ برنامه داشتند و از حمایت بیگانگان بهرمند و برنامه ریزی دقیقی را دنبال کرده‌اند چگونه مطهری فتنه ۸۸ را عدم مدیریت مسولان و مقصر را بسیج و سپاه می‌داند!؟

 

مسول بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی تصریح کرد: چطور می‌شود فردی درحد و اندازه یک نماینده مجلس که باید امین مردم باشد از سران فتنه حمایت و کل اصل فتنه را زیر سؤال ببرد؟

 

وی در ادامه با انتقاد از سخن مطهری در خصوص دیدگاه رهبر معظم انقلاب در خصوص سران فتنه گفت: مطهری حق ندارد برای رأی شورای عالی امنیت ملی در خصوص فتنه گران به دنبال حکم حکومتی رهبری باشد و رأی این شورا را زیر سؤال ببرد.

 

قربانی پور ادامه داد: شورای عالی امنیت ملی یک نهاد قانونی است که نظر خود را براساس شواهد موجود اعلام کرده است و در حقیقت بر وظیفه خود عمل کرده اما گویا مطهری برایش اهمیتی ندارد که قانون دارای چه جایگاهی در کشور است.

 

مسول بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی در ادامه سخن امام (ره) را مشخص کننده اهمیت قانون دانست و بیان کرد: شاید باید برای مطهری این سخن امام(ره) را بیان کنیم که فرمودند ” اگر شما قانون را قبول ندارید قانون نیز شما را قبول ندارد” و مطمئنا اگر بنا باشد حکم و جایگاه اصلی سران فتنه را قانونا اجرا کنیم قطعاً به فرموده رهبر انقلاب خوشایند بسیاری از جمله مطهری نخواهد بود.

 

وی به جایگاه جوانان و دانشجویان بر اساس فرموده رهبر انقلاب در خواباندن فتنه ۸۸ اشاره کرد و گفت: با توجه به هفته بسیج و روز ۱۶ آذر که روز دانشجو است باید گفت همین بسیجی‌ها و دانشجویان و جوانان بودند که به فرموده رهبری فتنه را خواباندن و ابعاد واقعی این فتنه بزرگ را در آینده همگان خواهند دید.

 

قربانی پور در پایان گفت: مطمئن باشید جایی در دانشگاه برای فتنه گران وجود ندارد زیرا همین جوانان و بسیجیان، پاسداران انقلاب هستند و کسانی که فکر می‌کنند می‌توانند بسیج را انکار کنند بر اساس بیانات رهبری بدانند نمی‌شود حقیقت را انکار کرد وفتنه گران خودشان روزی در فتنه دیگران اسیر و نابود می‌شوند.

 

منبع: مشهد پیام

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون