تاریخ خبر: کد خبر: 3032

بیانیه جمعی از اعضای شورای اسلامی مشهد در محکومیت سخنان علی مطهری

سخنان مطهری در دانشگاه فردوسی با استفاده از شأن متفکر و فیلسوف شهید استاد مطهری و کسوت مقدس نمایندگی مجلس اهانت به جایگاه ولایت فقیه و دفاع از فتنه گران شرور بوده است.

بیانیه جمعی از اعضای شورای اسلامی مشهد در محکومیت سخنان علی مطهری

به گزارش قاصدنیوز، در پی سخنان اخیر علی مطهری  در دانشگاه فردوسی مشهد  اعضای شورای اسلامی شهر مشهد طی بیانیه ای این هتاکی به ساحت ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای را محکوم کردند متن بیانیه به شرح ذیل می باشد.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

در ایام اسارت اهل بیت(ع) که امسال مصادف با هفته مبارک بسیج شده است و در حالی که دوست و دشمن در اقصای نقاط دنیا در مدیریت بی بدیل جامعه اسلامی توسط یک فقیه جامع الشرائط مدیر و مدبر و شجاع متحیر مانده و امروز تمام قدرت های پوشالی دنیا یک طرف و مدیریت الهی یک عبد صالح خدا در یک طرف دیگر دشمن را به استیصال کشانده است شهر شهادت شاهد هتاکی نسبت به ساحت مقدس ولی امر مسلمین توسط یک منحرف از خط ولایت و امامت و عضو معلوم الحال مجلس شورای اسلامی در دانشگاه فردوسی بود که با استفاده از شأن متفکر و فیلسوف شهید استاد مطهری و کسوت مقدس نمایندگی مجلس اقدام اهانت به جایگاه ولایت فقیه و دفاع از فتنه گران شرور نموده است.

 

ما نمایندگان شورای اسلامی شهر مشهد مقدس ضمن عرض تسلیت به امام زمان(عج )و مراجع عظام و روحانیت بزرگوار، این جسارت و گستاخی را شدیداً محکوم نموده و امیدواریم نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وظیفه ­ی انقلابی خود عاجلاً عمل کرده و نسبت به طرد این عنصر هتاک از خانه ملت اقدام نمایند.

 

همچنین مدیران و مسئولین مربوطه در دانشگاه فردوسی باید پاسخگوی برگزاری این برنامه و عوارض و عواقب آن باشند؛ چرا که قداست دانشگاه بالاتر از آن است که محل جلوه گری سیاسی باشد و از امت حزب الله به ویژه بسیجیان و ایثارگران عزیز که در این مدت کوتاه با ابراز احساسات دینی و انقلابی از این عمل غیر شرعی ابراز انزجار نموده اند صمیمانه سپاسگزاریم.

 

 

علی اصغر لطفی – مجید فاطمی ارفع- خلیل موحدی محصل- محمد کمال سروی ها- غلامحسین صاحبی- مهدی ذاکر الحسینی- جواد ستاری- محمد آصفی یزدی- سید عبدالکریم جوادی- علی اصغر نخعی راد- فاطمه غیور رزمگاه-حسن قدیری طرقی

کلمات کلیدی

  • حمید 13 10

    حالا میفهمیم وقتی امام حسین حرف حق میزد و حکومت به او حمله میکرد ، چه میکشید ، آن موقع مظلوم بود نه در کربلا که با خواست خودش مردانه جنگید.

  • علی 9 11

    شما از چی میترسید درک شما پایین است مطهری یار رهبری است

  • رسول 3 4

    برخی افراد خود را میخواهند از هر راهی که شده معروف و شجاع نشان دهند ولو از راه مخالفت با ولی فقیه خاک بر دهانتان

ارسال نظر

تریبون