تاریخ خبر: کد خبر: 8782

اظهارات حاشیه ساز یک مجری کنسرت در تایباد:

دعا کنید دوباره رای بیاریم تا در کنار حرم امام رضا(ع) هم کنسرت برگزار کنیم!

مجری برنامه نیز به‌صراحت اعلام کرد که دعا کنید ما دوباره رأی بیاوریم تا در کنار حرم امام رضا (ع) هم کنسرت برگزار کنیم!

دعا کنید دوباره رای بیاریم تا در کنار حرم امام رضا(ع) هم کنسرت برگزار کنیم!

به گزارش «قاصدنیوز»، حجت‌الاسلام علی اصغرعلی پور، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تایباد در گفتگویی ضمن ابراز گلایه از برگزاری کنسرت مختلط  و عدم حفظ جایگاه معنوی و مذهبی منطقه، در تشریح این ماجرای کم‌سابقه در تایباد گفت: مجوز برگزاری کنسرت مختلط در تایباد توسط فرمانداری شهرستان صادرشده که برخلاف مصوبات شورای فرهنگ عمومی بوده است.

 

علی پور با بیان اینکه اکثر شرکت‌کنندگان در این کنسرت مختلط از مشهد به تایباد سفرکرده بودند، افزود: متأسفانه علاوه بر اختلاط زن و مرد شاهد استفاده سیاسی از این کنسرت نیز بودیم.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تایباد بیان کرد: مجری برنامه نیز به‌صراحت اعلام کرد که دعا کنید ما دوباره رأی بیاوریم تا در کنار حرم امام رضا (ع) هم کنسرت برگزار کنیم!

 

وی با اشاره به اینکه برگزاری کنسرت با مخالفت شدید علمای اهل سنت روبرو شده گفت: در این راستا سخنرانی‌ها و بیانیه‌های متعدد توسط علمای شیعه و اهل سنت منتشرشده و مقرر شد تا در نشست‌های منسجم از تکرار این موضوعات جلوگیری به عمل آید.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تایباد تصریح می‌کرد: دغدغه‌های متدینین، هیئت‌ها و علما در قالب بیانیه منتشر می‌شود و از دستگاه‌های اجرایی خواسته‌شده که این موضوعات تکرار نشود.

 

همچنین مولوی سید محمد فاضلی موحد، یکی از علمای اهل تسنن تایباد نیز  با انتشار بیانیه ای ضمن محکوم کردن این اقدام ضد فرهنگی در تایباد، نوشت: آزادی، نشاط روحی در جامعه و فرار از افسردگی با آزادی بیان، اعتدال در طبقات اجتماعی و اقتصادی پویا حاصل می شود نه با کنسرتی که در آن محرمات شرعی وجود داشته باشد.

 

منبع: صبح توس

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون