تاریخ خبر: کد خبر: 8490

دعوت از مردم برای نجات کارتن‌خواب‌ها از سرما

معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد در اطلاعیه‌ای، از همه مردم دعوت کرده است تا با ارائه محل حضور کارتن‌خواب‌ها به پایگاه ارتباطی١٣٧، در نجات این افراد از سرمای شدید و انتقالشان به گرم‌خانه‌ها کمک کنند.

به گزارش «قاصدنیوز»، معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد در اطلاعیه‌ای، از همه مردم دعوت کرده است تا با ارائه محل حضور کارتن‌خواب‌ها به پایگاه ارتباطی١٣٧، در نجات این افراد از سرمای شدید و انتقالشان به گرم‌خانه‌ها کمک کنند.

 

مدیر مناطق و امور اجتماعی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد با تاکید بر اهمیت این همکاری مردمی، گفت: تاکنون در همکاری صورت‌گرفته بین شهرداری مشهد و اداره‌کل بهزیستی، شش گرم‌خانه در مناطق مختلف مشهد ایجاد شده است که تا چهاربرابر تعداد کارتن‌خواب‌های سطح شهر ظرفیت پذیرش و اسکان موقت را داراست.

 

علی عرب‌پور افزود: باتوجه‌به‌ اهمیت انتقال کارتن‌خواب‌ها از نقاط مختلف سطح شهر به این گرم‌خانه‌های پیش‌بینی‌شده، در تمامی سیزده منطقه شهری مشهد، به‌ازای هر منطقه یک تیم به‌طور شبانه‌روزی و به‌ویژه در طول شب، وظیفه شناسایی کارتن‌خواب‌ها و انتقال آن‌ها را برعهده دارند و انجام می‌دهند و علاوه‌برآن نیز چهار مینی‌بوس ویژه انتقال کارتن‌خواب‌ها به گرم‌خانه‌ها در سطح شهر فعال شده است.

 

وی ادامه داد: باوجود تمامی پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته و فعالیت‌هایی که برای شناسایی و انتقال کارتن‌خواب‌ها‌ از سطح شهر به این گرم‌خانه‌ها انجام شده است، بازهم هیچ نهاد و گروهی به‌اندازه مردم از حضور این افراد در جای‌جای شهر مشهد به‌عنوان یک کلان‌شهر اطلاع ندارند.

 

وی متذکر شد: به‌همین‌دلیل، این که مردم و شهروندان در این اقدام انسان‌دوستانه و خیرخواهانه مشارکت کرده و با بیان محل حضور کارتن‌خواب‌ها در نقاط مختلف به پایگاه ارتباطی١٣٧، در نجات آن‌ها از این سرمای شدید هوا و آسیب‌های همراه آن، کمک کنند، بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

 

 

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون