تاریخ خبر: کد خبر: 8468

اجرایی شدن طرح دوفوریتی شورای شهر مشهد در واکنش به حذف درس شهید فهمیده در یکی از مقاطع درسی

پس از آنکه شورای شهر مشهد به سبب اجرای طرح حذف نام شهید فهمیده از کتب درسی پایه ششم طرح دو فوریتی برگزاری مسابقه ملی طراحی المان «رهبر کوچک» را تصویب کرد، مدیریت امور هنری شهرداری مشهد نیز در عمل به این مصوبه فراخوان ملی ‌طراحی یادمان رهبر کوچک (شهید حسین فهمیده) را منتشر کرد.

به گزارش «قاصدنیوز»، پس از آنکه شورای شهر مشهد به سبب اجرای طرح حذف نام شهید فهمیده از کتب درسی پایه ششم طرح دو فوریتی برگزاری مسابقه ملی طراحی المان «رهبر کوچک»  را تصویب کرد، مدیریت امور هنری شهرداری مشهد نیز در عمل به این مصوبه فراخوان ملی ‌طراحی یادمان رهبر کوچک (شهید حسین فهمیده) را منتشر کرد.

 

در بخشی از این فراخوان آمده است: مدیریت امور هنری شهرداری مشهد در نظر دارد به منظور الگوسازی مناسب از چهره های دفاع مقدس؛ به ویژه تکریم شهدای نوجوان و جوان و بهره گیری از ایده های نو و مشارکت هنرمندان در زیباسازی و ارتقای کیفی فضای شهری، فراخوان ملی طراحی یادمان رهبر کوچک (شهید حسین فهمیده) را منتشر نماید. به این منظور از تمامی هنرمندان مجسمه ساز، معماران، طراحان گرافیک و سایر گرایش های هنری مرتبط و علاقمند دعوت می نماید تا طرح‌ها و پیشنهادات خود را در موضوع فراخوان ارائه نمایند.

 

هنرمندان علاقه‌مند به شرکت در این فراخوان می‌توانند با مراجعه به وب سایت مدیریت هنری شهرداری مشهد به آدرس  www.art.mashhad.ir  از جزئیات این فراخوان اطلاع یابند.

 

المان حسین فهمیده

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون