تاریخ خبر: کد خبر: 6609

توسط یک ستاد مرتبط با استانداری خراسان رضوی:

یکی از عوامل تئاتر غواصان در نمایشگاه دفاع مقدس مشهد بازداشت شد

پنجشنبه شب گذشته اجرای نمایش جذاب «غواصان» با مداخله بعضی عناصر ستاد مرتبط با استانداری خراسان رضوی به دلیل آنچه که عدم اخذ مجوز انفجارات اعلام شده بود، متوقف شد و مهدی آفتابی از هنرمندان جوان بسیجی که مسئولیت انفجارات این تئاتر را بر عهده داشت، دستگیر گردید

یکی از عوامل تئاتر غواصان در نمایشگاه دفاع مقدس مشهد بازداشت شد

به گزارش «قاصدنیوز»، چندروزی است که به همت مجموعه های فرهنگی و نظامی استان از جمله نیروی انتظامی، لشکر 77 ارتش، معاونت فرهنگی شهرداری مشهد و فرهنگسرای پایداری، نمایشگاه بزرگ «داستان ایستادگی» با بخش‌های جذابی از جمله تئاتر غواصان شهید، شهربازی مقاومت، نمایش توان نظامی رده های نظامی و... برپا شده است.

 

این نمایشگاه که 10روز پیش با حضور علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی، شهردار مشهد، جمعی از فرماندهان نظامی و تنی چند از مسئولان استانی و شهری افتتاح شده بود، مورد تقدیر و تشویق آنان قرار گرفت.

 

در همین حال پنجشنبه شب گذشته اجرای نمایش جذاب «غواصان» با مداخله بعضی عناصر ستاد مرتبط با استانداری خراسان رضوی به دلیل آنچه که عدم اخذ مجوز انفجارات اعلام شده بود، متوقف شد و مهدی آفتابی از هنرمندان جوان بسیجی که مسئولیت انفجارات این تئاتر را بر عهده داشت، دستگیر گردید و با توجه به تعطیل بودن جمعه قرار بود به زندان منتقل شود که با پیگیری‌های گسترده جمعی از اعضای شورای شهر و مسئولان و فعالان فرهنگی استان در نهایت وی نزدیک به نیمه‌شب موقتا آزاد شد.

 

وحید جلیلی معاون فرهنگی شهرداری مشهد یک روز قبل از توقف نمایش یادداشتی خطاب به هیات فرانسوی حاضر در مشهد منتشر کرده و از آنها خواسته بود در این نمایش قدرت ایستادگی ملت ایران را به تماشا بنشینند.

 

جلیلی در گفت و گو با فارس نیز گفت: حضور استاندار محترم خراسان رضوی در افتتاحیه این نمایش مصداق بارز همدلی و همزبانی بین دولت و مردم مشتاق تداعی و انتقال مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس بود و از ایشان سپاسگزاریم.

 

جلیلی در ادامه این گفت و گو اظهار امیدواری کرد استاندار خراسان رضوی نسبت به تصحیح برخی رفتارهای غیر‌منطقی و بهانه‌جویانه در بعضی سطوح اقدام نموده و ده‌ها‌هزار نفر از شهروندانی را که مشتاق تماشای این نمایش ملی و انقلابی هستند را خوشحال کند.

 

جلیلی افزود :خوشبختانه همکاری‌های گسترده‌ای بین شهرداری مشهد با دستگاه‌های دولتی در جهت فعالیت‌های فرهنگی وجود داشته که اخلال‌گری بعضی عناصر معلوم‌الحال ان‌ءشاالله قادر به کمرنگ کردن آن نخواهد بود.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون