تاریخ خبر: کد خبر: 8266

چاپ250«خاکهای نرم کوشک» و کتاب جدید عاکف در نمایشگاه تهران

مدیر انتشارات «ملک اعظم» از عرضه جدیدترین اثر خود با عنوان «زیارت آل یاسین به انضمام منشور ظهور» در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

چاپ250«خاکهای نرم کوشک» و کتاب جدید عاکف در نمایشگاه تهران

به گزارش«قاصدنیوز»، سعید عاکف در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مشهد اظهار کرد: کتاب «زیارت آل یاسین به انضمام منشور ظهور» به عنوان جدیدترین کار چاپ شده‌ام روز گذشته در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رونمایی شد و در اختیار مخاطبان قرار گرفت.

 

وی با بیان اینکه از سال 79 به طور مستمر در نمایشگاه بین‌المللی کتاب حضور داشته‌ام، افزود: در نمایشگاه امسال نیز آثار قدیمی من عرضه شده که همچنان با استقبال بازدیدکنندگان همراه است.

 

نویسنده مشهدی کتاب «خاک‌های نرم کوشک»، با اشاره به این کتاب گفت: امسال این کتاب در نمایشگاه با چاپ 250 عرضه شده و همچنان استقبال خوبی از آن می‌شود.

 

عاکف در پاسخ به وضعیت ناشران حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز گفت: در حالی که مجموعه‌های دولتی با بهترین امکانات و دکورها حاضر شده‌اند، به مجموعه‌ها و انتشارات خصوصی توجه کافی نمی‌شود.

 

وی تصریح کرد: با وجودی که مجموعه‌ها و انتشارات خصوصی در کار خود انگیزه‌های اسلامی و انقلابی را به کار می‌برند اما گاهی شرایط سختی دارند که امیدوارم حمایت‌های لازم صورت گیرد.

 

این نویسنده حوزه دفاع مقدس با اشاره به رانت برخی از ناشران نیز خاطرنشان کرد: بعضی از ناشران رانت‌خوار یا اصلاً کار نمی‌کنند، یا به جای تولید و کتاب‌سازی تنها به کپی‌برداری از کتاب‌های قدیمی و فروش آن مشغول‌اند که باید در این زمینه رسیدگی‌های لازم صورت بگیرد.

 

عاکف در خصوص محل نمایشگاه شهر آفتاب نیز گفت: قطعاً شروع هرکاری با مشکلاتی همراه است و به مرور زمان شرایط بهتر می‌شود.

 

وی تصریح کرد: روز پنج‌شنبه و جمعه به دلیل برگزاری کنکوری سراسری ارشد در نزدیکی نمایشگاه شهر آفتاب و همچنین نزدیکی بهشت‌زهرا به این مکان و زیارت اهل قبور شاهد ترافیک بسیار سنگینی بودیم که نشان‌دهنده عدم تدبیر مسئولان بود.

 

نویسنده کتاب «جای خالی خاکریز» با تأکید بر اینکه نمی‌توان زحمات مسئولان را در ساخت مجموعه شهر آفتاب نادیده گرفت، خاطرنشان کرد: در ساخت این مجموعه سرمایه‌گذاری و کار خوبی انجام شده و علاوه بر این وجود مترو برای رفت و آمد و حضور مردم بسیار مطلوب است.

 

عاکف اضافه کرد: باید تدابیری برای رفع ترافیک سنگین این منطقه اندیشیده شود تا سال‌های بعد شاهد این مشکل نباشیم.

 

وی با اشاره به امکانات مناسب برای ناشران شهرستانی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب نیز گفت: از لحاظ امکانات موجود برای ناشران وضعیت مناسبی وجود دارد و به همه به یک چشم نگاه شده است گرچه در این میان باز هم نورچشمی‌هایی وجود دارند.

 

نماز با نوای موسیقی در نمایشگاه کتاب تهران!

نویسنده کتاب «حکایت زمستان» با بیان اینکه در نمایشگاه امسال پیدا کردن آدرس‌ها بسیار سخت است و بسیاری از خریداران ما نمی‌توانند آدرس انتشارات را پیدا کنند، اضافه کرد: این در حالی است که برای برخی از ناشران در راهروهای نمایشگاه فلش‌هایی برای پیدا کردن غرفه و بالن‌هایی در بالای غرفه نصب شده است.

 

عاکف در پایان با انتقاد از شهرداری تهران از استقرار نامناسب نمازخانه نمایشگاه در کنار بخش کودکان هم گفت: وجود غرفه کودکان در کنار نمازخانه و پخش موزیک در این بخش باعث ایجاد مزاحمت برای نمازگزاران شده، به طوری که نارضایتی بازدیدکنندگان کشورهای دیگر را نیز به همراه داشته است.

 

وی با بیان اینکه امیدوارم شهرداری تهران سریعاً اقدامی در این باره انجام دهد، افزود: امیدوارم این مسئله به گوش آقای قالیباف برسد تا ایشان برای حل این مشکل ورود کنند تا شاهد نارضایتی مردم نباشیم.

 

کلمات کلیدی

  • مهدی محمدی 0 0

    من این کتا را خواندم
    چندین‌بار هم خواندم
    انصافاً فوق العاده جذاب و معنوی است و دانستن مطالبش بسیار ضروری...
    ممنونم آقای عاکف
    موفق باشید و در پناه حق

ارسال نظر

تریبون