تاریخ خبر: کد خبر: 8096

با محوریت انتخاب نیشابور به عنوان پایتخت کتاب ایران؛

ششمین کنگره ملی شعر «توس تا نیشابور» برگزار می شود

معاون اداره کل ارشاد خراسان رضوی از برگزاری ششمین کنگره ملی شعر «توس تا نیشابور» طی روزهای 27 و 28 اردیبهشت ماه در مشهد و نیشابور خبر داد.

ششمین کنگره ملی شعر «توس تا نیشابور» برگزار می شود

به گزارش «قاصدنیوز»، یوسف امینی، معاون اداره کل ارشاد خراسان رضوی از برگزاری ششمین کنگره ملی شعر «توس تا نیشابور» با محوریت انتخاب نیشابور به عنوان پایتخت کتاب ایران در سال 1395 خبر داد و به خبرنگار تسنیم گفت: علاقمندان می‌توانند در بخش ویژه آثار خود را با موضوعات زائر و زیارت، فردوسی، پایتخت کتاب ایران، جلوه‌ها و نمودهای تاریخی، فرهنگی، دینی، عرفانی، مفاخر و مشاهیر به دبیرخانه کنگره ارسال کنند.


وی افزود: شاعران می‌توانند حداکثر 5 اثر خود را در قالب کلاسیک، سپید و فولکوریک (محلی) تا 10 اردیبهشت به پست الکترونیک  atn1395@gmail.com ارسال کنند.


امینی با اشاره به این که افتتاحیه این کنگره در تاریخ 27 اردیبهشت ماه در مشهد بوده و فردای آن روز نیز اختتامیه در نیشابور برگزار می شود، یادآور شد: ششمین کنگره ملی شعر «توس تا نیشابور» با همکاری معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرمانداری و شهرداری نیشابور و همچنین انجمن آثار مفاخر فرهنگی خراسان‌رضوی برگزار می‌شود.

 

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون