تاریخ خبر: کد خبر: 6474

به همت کارگروه کتاب و محصولات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی نیشابور:

عرضه نوشت افزار ایرانی-اسلامی در سطح شهر نیشابور

چند نمایشگاه عرضه نوشت افزار ایرانی و اسلامی به مناسبت شروع سال تحصیلی در نیشابور در حال برگزاری است.

عرضه نوشت افزار ایرانی-اسلامی در سطح شهر نیشابور

به گزارش«قاصدنیوز»، مسئول کارگروه کتاب و محصولات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی نیشابور خبر از برگزاری چند نمایشگاه عرضه نوشت افزار ایرانی و اسلامی به مناسبت شروع سال تحصیلی در نیشابور داد و افزود: طرح جلد دفاتر عرضه شده مزین به مفاخر ایرانی-اسلامی مثل: ستارخان، باقرخان، پوریای ولی، تختی، سرداران شهید و کاراکترهایی مثل شکرستان، کلاه قرمزی، سنجد خبرنگار، پهلوانان و... می باشد.

 

پاک جامه اضافه کرد: همچنین شخصیت‌های ثنا و ثمین و سینا که انتشارات قاصدک منتشر می کند دفاتر سخنگویی را با تکنولوژی واقعیت افزوده تولید کرده است که در غرفه‌های عرضه نوشت افزارهای ایرانی اسلامی در سطح شهرستان نیشابور ارائه شده است.

 

وی یادآور شد: فروشگاه بچه های بهشت که واقع در خیابان سیدجمال(ارگ) شمالی بین سید جمال شمالی 9 و 11 روبروی مدرسه موسوی راد است اقدام به برپایی نمایشگاه دائمی محصولات ایرانی اسلامی در نیشابور کرده است.

 

وی در انتها خاطرنشان کرد: کانون فرزندان شاهد (بلوار جانبازان)، مسجد محمد رسول الله(آخر 17 شهریور) و مسجدالرضا (ع) ( خیابان مدرس) سه شعبه ای هستند که همزمان با شعبه نمایشگاه پاییزه مستقر در غرفه 25 ارائه خدمت می کنند و کتابفروشی پاییزان(بلوار دانشگاه)، کتابروشی حامد(22 بهمن شرقی) و کتابفروشی ساحل(خیابان امیرکبیر) نیز محصولات نوشت افزار ایرانی اسلامی مذکور را در کنار سایر محصولات عرضه می کنند.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون