تاریخ خبر: کد خبر: 6265

محصولات نوشت افزار «خلیج فارس» رونمایی شد

نوشت‌افزار خلیج فارس از طرح‌های جدید خود رونمایی کرد. این دسته از محصولات از سوی یک گروه خودجوش فرهنگی به منظور تأمین بخشی از لوازم‌التحریر تولید داخل کار خود را آغاز کرده است.

مراسم رونمایی از برند و محصولات نوشت افزار ایرانی، اسلامی «خلیج فارس» با حضور حجت الاسلام نصرالله پژمانفر، نماینده مردم مشهد در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و سعید حسینی مدیر عامل مجمع نوشت افزار اسلامی ایرانی در محل نمایشگاه «ایران‌نوشت» برگزار شد.

 

سعید حسینی در ابتدای این مراسم گفت: خوشبختانه این حرکت و جریانی که امروز ما شاهد آن هستیم، در مدت سه سال از آغاز آن سال شاهد پیشرفت‌های محسوسی در عرصه تولید و توزیع نوشت‌افزارهای داخلی هستیم که برند خلیج فارس یکی از قوی‌ترین مجموعه‌های نمایشگاه امسال نوشت افزار ایرانی، اسلامی ایران نوشت است.

 

وی ادامه داد: از اوایل انقلاب مردم کشورمان در همه زمینه ها جهادی کار می‌کنند که نمونه ه‌ی آن را در طول این 36 سالی که از انقلاب اسلامی می‌گذرد، به کثرت مشاهده کردیم. باید با قدرت به راه خودمان در این عرصه ادامه بدهیم، ما با جناح های سیاسی، کار خاصی نداریم و سرلوحه خدمت خودمان به انقلاب اسلامی را در بحث فرهنگی بنا کردیم.

 

در بخش دیگری از این برنامه حجت الاسلام و المسلمین پژمان‌فر نیز در ارتباط با حمایت از کالای فرهنگی داخلی گفت: به لحاظ بازه زمانی، شاید استارت این حرکت فرهنگی کمی دیر زده شده است، ولی خوشبختانه رزومه تولیدکنندگان در این سه سال، کاملاً قابل دفاع است.

 

وی ادامه داد: دشمنان کشور ایران اسلامی به فکر غلبه فرهنگی خودشان در کشورهای مختلف هستند که متأسفانه به نتایج خوبی هم در این رابطه دست پیدا کردند. ما کار فرهنگی را از اول راه، یعنی از زمانی که فرزندان ما در سه سالگی هستند، باید آغاز کنیم، خوشبتانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این زمینه خوب عمل کرده است. متأسفانه محصولات نوشت ‌فزاری که در آن عکس‌هایی مانند عروسک‌های خارجی و ... قرار دارد، با قیمت بسیار نازلی در بازار به دست خریدار می‌رسد و در این بین محصولات نوشت‌افزار داخلی با چند برابر قیمت و با جنس نامرغوب و ناهنجار در بین مردم توزیع می شود که مسلماً به خاطر قیمت پایین خود بیشتر در بازار عرضه می‌شود و اثرگذاری بیشتری را هم بر روی کودکان دارد. از دوستان تولیدکننده نوشت‌افزار خواهش می‌کنم که به لحاظ قیمت، از سود کمتری بهره ببرند و جنس ارزان‌تری وارد بازار کنند تا این عمل حرکت خدا پسندانه مورد قبول درگاه حق قرار بگیرد.

 

این نماینده مجلس در پایان گفت:‌بنده به سهم خود از برند خلیج فارس به خاطر کیفیت خوب محصولات در حوزه نوشت افزار تشکر می‌کنمکه موجب رونق نمایشگاه امسال ایران نوشت شد. من گزارش بازدید خودم را به صحن مجلس ارائه خواهم داد و مطالبات شما را هم به گوش نمایندگان خواهم رساند، امیدوارم که خداوند همیشه یار و یاور شما دراین حرکت فرهنگی باشد.

 

پس از پایان صحبت‌های حجت الاسلام پژمانفر، انیمیشن نبرد خلیج فارس برای حاضران اکران و از محصولات جدید این تولیدکننده رونمایی شد. تعدادی از تصاویر انیمیشن و دیگر محصولات برند خلیج فارس به این شرح است:

سومین دوره نمایشگاه ایران نوشت، به همت مجمع نوشت افزار اسلامی ایرانی، و با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، از 27 مرداد تا 6 شهریورماه در محل مرکز آفرینش های کانون واقع در خیابان حجاب برگزار می‌شود.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون