تاریخ خبر: کد خبر: 3515

برنامه‌های ارتقایی ویژه تشکل‌های مردمی اجرا می شود

به گزارش «قاصدنیوز»، فرهنگسرای غدیر مشهد مقدس برنامه‌هایی ارتقایی ویژه تشکل های مردمی اجرا خواهد نمود. مطابق اعلام دبیرخانه طرح تعامل با تشکل های مردمی، این برنامه ها بدین شرح خواهد بود:

 

 

* دوره های توانمندسازی (حرف هایی که از نان شب برای تشکلی ها واجب تر است ...)

 

در این دوره پس از نیاز سنجی صورت گرفته سعی شده است مهمترین مسئله های دانشی و مهارتی مورد نیاز برای تشکلها تعریف گردد تمام سعی مان بر آن است تا با کمک شما در تعریف موضوعات، تعریف سیر محتوایی و نیز برگزاری دوره ها شاهد نوآوری های موثری باشیم...

 

* بازدید از تشکلهای موفق شهر:

یکی از مسئله های مشاهده شده عدم ارتباط با تشکل ها، با تشکلهای مشابه خود و در نتیجه آزمون و خطاهای دوباره و چندباره توسط تشکلها بود در این برنامه سعی بر آن است که تشکلها با فعالیت هم بیشتر و بهتر آشنا شده، تجربیات یکدیگر را شنیده و بتدریج زمینه کارهای جدی تر و موثرتر با کمک هم فراهم شود.

 

* تورهای گردشگری:

اردو یکی از موثرترین برنامه های تشکل هاست در این برنامه سعی بر آن است که موانع اجرایی برگزاری اردو را برداشته و برای تشکل زمینه ای جهت برگزاری اردو بدون مقدمات اجرایی گاها کم فایده فراهم شود.

 

* ارسال محصولات ارتقایی:

در این اقدام مجموعه ای از بهترین محصولات ارتقایی شناسایی شده خریداری شده است و در اختیار تشکل های متقاضی قرار گرفته است.

 

* ارائه خدمات فراغتی:

برخی از خدمات فوق برنامه ای که جزء ابزارهای تشکل ها می باشد را برایشان فراهم کرده ایم تا تشکل به هر نحو که صلاح میداند برای هر یک از گروه هایی که با آنها مرتبط ست استفاده نماید.

 

* مستند سازی تصویری تجربه های موفق:

بنا داریم برخی از کارهایی که تشکل ها در سال های مختلف انجام داده اند و می تواند الگو خوبی برای سایر تشکل ها باشد را در قالب مستند های تصویری تولید و منتشر نماییم.

 

دوره های توانمندسازی تشکل های فرهنگی

 

دوره های توانمندسازی تشکل های فرهنگی

 

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره های 33658500 تماس حاصل نمایند.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون