تاریخ خبر: کد خبر: 3381

علم‌الهدی: فسق‌ و فجورها در فرودگاه مشهد باید مدیریت شود

علم الهدی: بنا بر فرموده پیامبر(ص) محدود شهر مشهد بین‌الجبلین است و اگر درب هواپیما و یا درب قطار باز می‌شود، این درب حرم امام رضا(ع) است و خدمتگزاران راهداری، دربانان حرم هستند؛ با این وجود متاسفانه صحنه‌هایی را در فرودگاه می‌بینیم که فسق و فجور است و باید چنین مسائلی مدیریت شود.

 علم‌الهدی: فسق‌ و فجورها در فرودگاه مشهد باید مدیریت شود

به گزارش قاصد نیوز، آیت‌الله علم‌الهدی صبح روز گذشته در دیدار با راهداران خراسان رضوی که به‌مناسبت هفته حمل و نقل در محل دفتر امام جمعه مشهد برگزار شد، تصریح کرد: راهداران از خدوم‌ترین خادمان هستند، شاید بسیاری از اموری که راهداران برای رفع مشکلات مردم انجام می‌دهند از نظر خود ِ این زحمت‌کشان عادی باشد اما قطعا از دید خداوند بسیار والا و ارزشمند است. راهداران در بخش‌های مختلف خدمتگزاری می‌کنند و به طور مثال انجام سوزن‌بانی قطار در فصل سرما کار دشواری است و این خدمتگزاران با تمام توان کار خود را انجام می‌دهند تا مردم آسوده باشند.

 

وی ادامه داد: با این حال، راهداران باید مراقب باشند که برخی جریان‌های سیاسی از آنها براساس مطامع خود و تحت عنوان اردوی سیاسی بهره‌برداری و سوءاستفاده نکنند.

 

امام جمعه مشهد با اشاره به اهمیت توقف قطارها در مسیر و اقامه نماز گفت: مسئله نماز و اقامه آن در راه‌آهن، یک مسئله جدی است و قبلا نظارت‌های بهتری در این راستا انجام می‌شد اما اکنون دچار مشکل شده و باید شرکت رجا در این زمینه نظارت‌های بیشتری انجام دهد. بنا بر فرموده پیامبر(ص) محدود شهر مشهد بین‌الجبلین است و اگر درب هواپیما و یا درب قطار باز می‌شود، این درب حرم امام رضا(ع) است و خدمتگزاران راهداری، دربانان حرم هستند؛ با این وجود متاسفانه صحنه‌هایی را در فرودگاه می‌بینیم که فسق و فجور است و باید چنین مسائلی مدیریت شود.

 

علم‌الهدی در خصوص مسئله پایانه مسافربری مشهد نیز گفت: عدم مدیریت یکپارچه، بعضی از مشکلات را به وجود آورده و شهرداری، نیروی انتظامی و راه‌وشهرسازی باید با تعامل برای رفع مشکلات تلاش کنند.

 

وی در حاشیه این دیدار پیرامون مسئله ایجاد زائرسراهای ارزان‌قیمت در مشهد نیز گفت: بنیاد زائر در این زمینه به وظایف خود عمل کرده است، اکنون باید استان‌های دیگر اعتبارات مورد نیاز و مربوطه را تزریق کنند تا امور به صورت کامل انجام شود.

منبع: نسیم

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون