تاریخ خبر: کد خبر: 2186

مسابقه کتابخوانی- اینترنتی «خطبه غدیر» برگزار می شود

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید روحی مشهد با بیان اینکه ترویج فرهنگ غدیر زیرساخت فعالیت های فرهنگی است، گفت: مسابقه بزرگ کتابخوانی خطبه غدیر در مشهد برگزار می شود.

علی اکبر روحی، مسئول کانون فرهنگی هنری شهید روحی مشهد به «قاصدنیوز» گفت: مسابقه بزرگ کتابخوانی خطبه غدیر با هدف آشنایی بیشتر جوانان و عموم مردم با خطبه ماندگار غدیر در ایام دهه ولایت و ایام شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب مشهد  در خراسان رضوی برگزار می شود.

 

وی افزود: مسابقه بزرگ کتابخوانی خطبه غدیر به همت کانون فرهنگی هنری شهید ابراهیم روحی مشهد و با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی، موسسه فرهنگی قدس و اداره کل بنیاد شهید خراسان رضوی اجرا خواهد شد.

 

روحی در ارتباط با آغاز فراخوان این مسابقه همزمان با ایام دهه ولایت 93، افزود: این مسابقه با هدف آشنایی هرچه بیشتر جوانان و عموم مردم با خطبه ماندگار غدیر و ترویج و ارتقای فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی در سطح استان خراسان رضوی برگزار می شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید روحی مشهد با بیان اینکه ترویج فرهنگ غدیر زیرساخت فعالیت های فرهنگی است، گفت: مسابقه بزرگ کتابخوانی خطبه غدیر در مشهد برگزار می شود.

 

وی با اشاره به برگزاری این مسابقه به صورت کتابخوانی گفت: سئوالات مسابقه گرفته شده از کتاب "خطبه غدیر" است که فایل کتاب را علاقه مندان می توانند از مرکز مجازی مسابقات کتابخوانی www.m-ketab.ir دریافت نمایند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید روحی افزود: 12000 جلد کتاب خطبه غدیر جهت این مسابقه آماده شده است که علاقه مندان می توانند با مراجعه به فروشگاه تسنیم واقع در چهارراه شهدا، پاساژ فیروزه و یا قرائت خانه های شهرداری در سطح شهر و کانون های فرهنگی هنری مساجد استان نسبت به تهیه کتاب و برگه مسابقه اقدام کنند.

 

روحی گفت: علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه باید پاسخ نامه های خود را حداکثر تا 10 آبان به صورت اینترنتی به سایت www.m-ketab.ir و یا به دبیرخانه ارسال کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید روحی تصریح کرد: مراسم قرعه کشی و اهداء جوائز این مسابقه در ایام شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب مشهد با حضور مسئولین استانی اجرا خواهد شد.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون