تاریخ خبر: کد خبر: 1222

رئیس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد:

آیین‌نامه حمایت از مناطق کم‌برخوردار مشهد تدوین می‌شود

هادی قاسم پور گفت: مباحث پژوهشی در ارتباط با مناطق کم‌‌برخوردار مشهد وجود دارد که بسیاری از آنها شناسایی شده و در همین راستا تدوین آیین‌نامه حمایت از مناطق کم‌برخوردار مشهد نیز در دست اقدام است.

به گزارش قاصدنیوز به نقل از خبرگزاری فارس، هادی قاسم‌پور عصر امروز در نشست تشکل‌های فعال حاشیه شهر که در مسجد کوهسنگی مشهد برگزار شد، اظهار داشت: کارگروه حاشیه شهر از بهمن ماه سال گذشته شروع به کار کرده و با تاکید شهردار در حال فعالیت است.

 

وی بیان کرد: 25 سازمان مرتبط با مناطق کم‌برخوردار در نظر گرفتیم و 9 هزار ساعت کار کارشناسی شده در این راستا انجام داده‌ایم، همچنین یکی دیگر از برنامه‌های ما برنامه‌ریزی برای بررسی مشکلات حاشیه شهر مشهد است.

 

رئیس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد افزود: مباحث پژوهشی در ارتباط با مناطق کم‌برخوردار وجود دارد که بسیاری از آنها شناسایی شده و در همین راستا تدوین آیین‌نامه جوانان نخبه مناطق کم‌برخوردار و آیین‌نامه حمایت از مناطق کم‌برخوردار مشهد نیز در دست اقدام است.

قاسم‌پور تصریح کرد: کارگروه ما دارای برنامه‌های بلند مدت و کوتاه مدت برای حل مشکلات مناطق حاشیه شهر است و امیدوارم در این زمینه موفق عمل کنیم.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون