تاریخ خبر: کد خبر: 8838

علارغم کارشکنی‌ها

میدان شهدا مشهد فردا میزبان حجت الاسلام رئیسی است/ پیش‌بینی حضور 100 هزارنفری مردم برای بدرقه دولت پیر و خسته

علی رغم موانع موجود مراسم سخنرانی حجت الاسلام رئیسی روزچهارشنبه 27 اردیبهشت ماه در عرصه وسیع میدان شهدا برگزار می‌شود.

میدان شهدا مشهد فردا میزبان حجت الاسلام رئیسی است/ پیش‌بینی حضور 100 هزارنفری مردم برای بدرقه دولت پیر و خسته

به گزارش قاصدنیوز، سعید ضیائی رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در شهرستان مشهد گفت: علی رغم موانع موجود مراسم سخنرانی حجت الاسلام رئیسی روزچهارشنبه 27 اردیبهشت ماه در عرصه وسیع میدان شهدا برگزار می‌شود.

 

سعید ضیائی امروز در حاشیه بازدید از ستاد جوانان حجت الاسلام رئیسی  در جمع خبرنگاران این شهر گفت: تلاش های زیادی برای جلوگیری از سخنرانی حجت الاسلام رئیسی در عرصه میدان شهدا انجام شد اما نهایتا موفق شدیم این میدان بزرگ را که گنجایش بیش از 70 هزار نفر جمعیت دارد برای این دیدار پرشور هماهنگ کنیم.

 

ضیائی ادامه داد: بنا بر اطلاعات بنده قرار است حجت الاسلام رئیسی در این دیدار برای اولین بار بخش هایی از ناگفته های خود را بیان کنند. مردم ایران فردا از جمعیتی که در این میدان گرد هم می آیند  و به ناکارآمدی و ناتوانی دولت پیر و خسته "نه" خواهند گفت انگشت حیرت به دهان خواهد گرفت. 

 

ضیائی یادآور شد: تاکنون تمهیدات لازم برای حضور بیش از 70 هزار نفر را تامین کرده ایم اما با توجه به درخواست های مکرر ستاد های تبلیغاتی مان در نقاط مختلف شهر مبنی بر خواست مردم برای حضور در این مراسم در تلاشیم امکانات لازم برای حضور بیش از 100 هزار نفر را مهیا کنیم.

 

رئیس ستاد حجت الاسلام رئیسی در شهرستان مشهد همچنین یادآور شد؛ بعضی از گروه ها و جریان های سیاسی در تلاش اند با دادن آدرس های غلط و یا ساعات اشتباه علاقه مندان به حضور در این مراسم را سردرگم کنند، لذا به اطلاع عموم شهروندان می رساند برنامه سخنرانی حجت الاسلام رئیسی فردا چهارشنبه راس ساعت ساعت 17 در عرصه میدان شهدا برگزار می شود و سایر برنامه ها خبرسازی است.

 

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون