تاریخ خبر: کد خبر: 8712

رحیم پورازغدی: مشهد دوست داشتنی یک کار فوق‌العاده، مهم و فراتر از انتظار است

مشهد دوست داشتنی نشان داد کار انقلابی و هنرمندانه کاملا ممکن است، من پیشنهاد می‌دهم که این نمایشگاه را ادامه بدهید، گرچه هزینه دارد، اما دائمی شود.

حسن رحیم پور ازغدی ک به همراه خانواده از شهرک تاریخی مشهد دوست داشتنی بازدید کرده بود،  در سخنانی اظهارداشت: اول باید تبریک بگویم به بچه‌های خراسان و مشهد که یک کار فوق العاده انجام داده‌اند.کاری مهم و فراتر از انتظار.

 

وی ادامه داد: به نظر نمی‌رسد که در ایران ما شبیه این نمایشگاه را داشته باشیم، یا اگر بوده من ندیدم.

رحیم پور مشهد دوست داشتنی

 

این فعال فرهنگی خاطرنشان کرد: اینجا هم نمایشگاه هنر است که جوانان انقلاب یک انرژی عظیم هنری را از این طریق فعال کرده‌اند، هم اوج هنر و هم اوج احساس مسئولیت انقلابی که مردم از آن استفاده می‌کنند و لذت می‌برند.

 

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه پیام آور یک نسل جدید و یک هنر جدید پس از انقلاب است افزود: همچنین نشان می‌دهد که در شهرستان‌ها چه انرژی عظیمی نهفته است که فقط کافی است، کشف و هدایت شود و اینطور خود را نشان دهد.

 

رحیم پور ازغدی خاطرنشان کرد: چون من بخشی از نمایشگاه‌های خارج از کشور را دیده‌ام، بخش‌هایی از این نمایشگاه در سطح استانداردهای جهانی است. حتی بعضی از چیزهایی که اینجا دیدیم، فراتر از آن ها بود.

 

رحیم پور مشهد دوست داشتنی

 

این کارشناس فرهنگی افزود: این نمایشگاه همچنین به مدیریت‌های سیاسی کشور آموزش می‌دهد که چگونه می‌توان هنر را در خدمت انقلاب و مکتب درآورد، اینجا کاملا انقلابی، مکتبی، ایدئولوژیک و جذاب است.

 

وی تصریح کرد: کار انقلابی و هنرمندانه کاملا ممکن است، من پیشنهاد می‌دهم که این نمایشگاه را ادامه بدهید، گرچه هزینه دارد، اما دائمی شود.

 

وی افزود: کاری که اینجا انجام می‌شود را نمی‌توان با صد تا سخنرانی انجام داد، البته چند موضوع دیگر هم باید به اینجا اضافه شود که مشکلات اجتماعی امروز مثل طلاق، تأخیر در ازدواج، آفات، خدمات و صدمات فضای مجازی و مسئله‌ی اعتیاد از جمله آن ها است.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین خطرات و تهدیداتی که متوجه انقلاب و نظام است، در مسائل روابط بین‌الملل و داخلی از طریق تئاترها می‌تواند به این مجموعه اضافه شود که البته بخشی از آن ها اجرا شده است.

 

رحیم پور ازغدی تأکید کرد: امیدوارم اینجا الگویی در کشور شود و ادامه پیدا کند.

 

شهرک تاریخی مشهد دوست داشتنی؛ در دو نوبت صبح و عصر آماده میزبانی از زائران و مجاوران حریم رضوی است.

 

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون