تاریخ خبر: کد خبر: 1622

دوره آموزشی"کانون خانواده" در فرهنگ سرای انتظار مشهد برگزار می‌شود

مدیرفرهنگ سرای انتظار از آغاز ثبت نام دوره آموزشی کانون خانواده در فرهنگ سرای انتظار با همکاری فرهنگسرای خانواده، ویژه زوجین خبر داد.

دوره آموزشی"کانون خانواده" در فرهنگ سرای انتظار مشهد برگزار می‌شود

به گزارش قاصدنیوز، مسعود یوسفی از آغاز ثبت نام کلاس های کانون خانواده در این فرهنگ سرا خبر داد و اظهار کرد: این کلاس ها با همکاری فرهنگ سرای خانواده در فرهنگ سرای انتظار اجرا  شده و یک بسته آموزشی کامل را شامل می‌شود.

 

وی با بیان اینکه این کلاس ها ویژه زوجین بوده و ثبت نام آن در حال انجام است، تصریح کرد: تاکنون استقبال خوبی از سوی  همسران  برای حضور در این طرح آموزشی صورت گرفته است، به طوری که تا امروز حدود 50 نفر در این دوره آموزشی ثبت نام کردند و ثبت نام از علاقه مندان همچنان ادامه دارد.

 

یوسفی عنوان کرد: در کنار این بسته آموزشی یک سری مشوق هایی مانند بن خرید و تسهیلات دندانپزشکی نیز برای زوجین در نظر گرفته شده است تا با نظم بیشتر در کلاس ها شرکت کرده و از تمام محتوای جلسات به شکل کامل و سازنده بهره مند شوند.

 

مدیر فرهنگ سرای انتظار اظهار کرد: محتوای این بسته های آموزشی به صورت چندین مرحله ای تعریف شده است که بعد از پایان یک بسته، بسته آموزشی بعدی به زوجین در جهت ارتقاء مهارت های همسرداری و زندگی مشترک ارائه می شود.

 

یوسفی با بیان اینکه این کلاس ها جهت افزایش مشارکت و حضور زوجین در بعدازظهرها برگزار می‌شود، عنوان کرد: زوجین علاقه مند جهت ثبت نام در این دوره آموزشی می توانند با شماره 09352449945، خانم امیری دبیر کانون خانواده تماس حاصل کنند.

 

منبع: تسنیم

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون