تاریخ خبر: کد خبر: 8283

واکنش‌ها در خراسان‌رضوی به اقدام هتاکانه فرزند هاشمی رفسنجانی

پس از دیدار فائزه هاشمی رفسنجانی فرزند خانواده حاشیه ساز اکبر هاشمی رفسنجانی با جمعی از بهائیان- که اسلام حکم بر ضاله بودن این دین دارد- در سراسر کشور واکنش هایی به این اقدام صورت گرفت. در خراسان رضوی نیز این حرکت ننگین محکوم شده و کماکان موج اعتراضات ادامه دارد.

واکنش‌ها در خراسان‌رضوی به اقدام هتاکانه فرزند هاشمی رفسنجانی

به گزارش«قاصدنیوز»، پس از دیدار فائزه هاشمی رفسنجانی فرزند خانواده حاشیه ساز اکبر هاشمی رفسنجانی با جمعی از بهائیان- که اسلام حکم بر ضاله بودن این دین دارد- در سراسر کشور واکنش هایی به این اقدام صورت گرفت.

 

در خراسان رضوی نیز این حرکت ننگین محکوم شده و کماکان موج اعتراضات ادامه دارد.

 

 

گرای تحریم حقوق بشری فائزه هاشمی رفسنجانی به آمریکا/ قوه قضائیه برخورد کند

حجت الاسلام مظفر تاجی، امام جمعه و رییس شورای فرهنگ عمومی چناران در گفتگو با ندای چناران اظهار داشت: دیدار فائزه هاشمی ، فرزند رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با سرکرده فرقه انگلیسی صهیونیستی بهائیان در ایران یک دهن کجی آشکاربه مذهب تشیع و انقلاب اسلامی بود که مورد استقبال رسانه های بیگانه و اعضای این گروهک وابسته قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: سخنگوی جامعه بهائیان لندن در گفتگو با بی‌بی سی گفته است: بعد از سالیان سال ناآگاهی درباره وضعیت بهاییان و اعتقادات بهاییان، این سدها دارد شکسته می‌شود و کسانی که با بهاییان در تماس هستند متوجه واقعیات می‌شوند. البته اختلاف عقیده وجود دارد اما احترام به عقاید دیگران نشانه پیشرفت جامعه ایران است، خصوصا از سوی کسانی که متعلق به قشر مذهبی جامعه هستند.

 

فرمانده قرارگاه فرهنگی شهرستان چناران افزود: اگر فرد دیگری غیر از فائزه هاشمی که فرزند رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان می شد اینقدر بازتاب پیدا نمی کرد و مورد توجه قرار نمی گرفت.

 

وی به بخش دیگری از سخنان سخنگوی بهائیان در انگلیس با بی بی سی مبنی بر شکستن سدها اشاره کرد و گفت: این اقدامات بستر این را فراهم می کند که این فرقه انحرافی که در جاسوسی و دشمنی با ملت ایران پیشینه روشنی دارند احساس امنیت بیشتری داشته باشند و با جدیت بیشتری به اقدامات ضد امنیتی خود علیه ملت ایران ادامه دهند.

 

امام جمعه چناران تصریح کرد: بهائیان خیانت های بیشماری در حق مردم ایران و اسلام انجام داده اند و جنایاتی از قبیل قتل و ترور و جاسوسی به نفع بیگانگان و … فقط نمونه هایی از دشمنی و اقدامات این فرقه انحرافی است.

 

وی تاکید کرد: قوه قضائیه باید با اقدامات فرزند رییس مجمع تشخیص مصلحت و دیدار او با مجرمین امنیتی که در جنایت و خیانت سابقه هایی سیهی دارند برخورد کند چراکه این گونه دیدارها به دشمنان نظام و آمریکایی ها اجازه مداخله بیشتر در امور کشورمان را می دهد.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی در ادامه بیان داشت: فائزه هاشمی با این کار خود به آمریکا گرای تحریم حقوق بشری را داده است. او ادعا می کند که به دلیل عدم رعایت حقوق بشر با بهائیان با آن مجرم امنیتی ملاقات کرده است و نتیجه آن تحریم های شدیدتر به بهانه حقوق بشر خواهد بود. حال آیا اینگونه رفتار و سخنان جرم نیست؟

 

حجت الاسلام تاجی گفت: از قوه قضائیه انتظارداریم به جهت این کار ضد ارزشی وضد امنیتی که ازسوی فرزند رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام صورت گرفته برخوردجدی وقاطعانه نماید. تا دیگران به خودشان اجازه چنین جسارتی ندهند.

 

 

بهائیت جریان انحرافی است که منشأ و ریشه استعماری دارد

آیت‌الله حسن عالمی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مشهد، در مورد دیدار فرزند یکی از سران نظام با یکی از رهبران بهائیت گفت: هر گونه ارتباط با بهائی‌ها که موجب تقویت جریان آن‌ها شود، تقویت جریان کفر و باطل است.

 

وی با تاکید بر اینکه هر مسلمانی که به دین علاقه‌مند‌ است نباید کاری کند که باعث تقویت بهائیان شود، افزود: بهائیت جریان انحرافی است که منشأ و ریشه استعماری دارد و برخاسته از شیطنت‌های انگلیسی است و نباید هیچ عملی در راستای تقویت آن‌ها انجام شود.

 

 

این دیدار چه معنایی جز اقدام علیه امنیت ملی می‌تواند نام بگیرد؟

شورای تبیین مواضع بسیج دانشگاه علوم اسلامی رضوی در واکنش به دیدار اخیر فائزه هاشمی رفسنجانی با بهائیان اقدام به انتشار بیانیه ای در محکومیت این عمل وی کرد.

 

در بخشی از بیانیه اینگونه آمده است: دیدار بی شرمانه فائزه هاشمی رفسنجانی با برخی از بهائیان خائن بار دیگر پرده جدیدی از اقدامات وی علیه امنیت ملی را کنار زد. شاید به ظاهر این اقدام فقط یک دیدار، آن هم از نوع دوستانه تلقی شود، ولی از نظرها دور نیست که این کار و موضع‌گیری‌های وقیحانه بعد از آن، افزون بر اینکه در راستای به رسمیت شناختن این فرقه ضاله تحلیل می‌شود، گامی است در سرپوش گذاشتن خیانت‌های این فرقه گمراه، به نظام اسلامی و مردم غیرتمند ایران اسلامی.

 

در ادامه بیانیه این چنین گفته شده: دختر آقای هاشمی رفسنجانی در روزهایی که مردم ایران با مشکلات پس از برجام دست و پنجه نرم می‌کنند و در برابر دسیسه‌های مختلف نظام استکباری قرار دارند، همه اینها را نادیده گرفته است و با این کار خط و ربط خود با گروه‌های معاند و جاسوسان سرویس‌های اطلاعاتی اسرائیل و انگلیس را وثیق‌تر کرده است. این دیدار چه معنایی جز اقدام علیه امنیت ملی می‌تواند نام بگیرد؟ ساختار شکنی‌های فائزه هاشمی رفسنجانی چه زمانی متوقف خواهد شد؟

 

در قسمت پایانی این بیانیه ضمن محکومیت این اقدام، سکوت در برابر این چنین اقداماتی، هموار کردن راه برای دسیسه‌چینی علیه ملت غیور ایران بیان شده و اینچنین آمده است: سکوت در برابر این اقدام، هموار کردن راه برای دسیسه‌چینی علیه ملت غیور ایران است. لذا بسیجیان دانشگاه علوم اسلامی رضوی ضمن محکوم کردن این اقدام اعلام می‌دارند هزینه‌هایی که خانواده آقای هاشمی رفسنجانی برای نظام و مردم به بار آورده است آنقدر بسیار بوده که موضع گیری در برابر آن وظیفه هر مرد و زن غیور است.

 

 

بیتی که این خانم به آن منتسب است به طور بسیار قاطع و سریع، این جریان را با صراحت محکوم کنند

آیت الله شیخ جواد مروی استاد دروس خارج حوزه علمیه قم و از اساتید و پرورش یافتگان حوزه علمیه خراسان در ابتدای درس خارج خود گفت: یا این افراد از ماهیت این جریان استعماری ضد اسلام و ضد تشیع خبر ندارند یا اینکه واقعا لیبرالیسم فکری، این‌ها را به اینجا رسانده که حاضر شوند در کنار جمعی بهایی، زیر عکس منفور بهاء الله بنشینند.

 

وی با بیان اینکه بهائیت دارای باطن بسیار خشن و چهره بسیار پلیدی است، گفت: زمانی که آن‌ها در ایران در تقابل با مسلمانان و شیعیان برخاستند، جنایات بسیاری را مرتکب شدند؛ اما برخی آنقدر ساده لوح‌اند که امروز این حرکت ظاهری و لبخند بهائیت آن‌ها را فریب داده است و حاضر شده‌اند که با آن‌ها دیدار کنند.

 

استاد خارج حوزه علمیه قم تصریح کرد: مدیریت این جریان شیطانی توسط رژیم صهیونیستی انجام می‌شود، رژیمی که از هر انگشتش خون مظلومی می‌چکد.

 

آیت الله مروی در ادامه این حرکت را به شدت محکوم کرد و خاطرنشان کرد: این خانم وابسته به بیتی است که به نظام و انقلاب و قبل از انقلاب خدمت‌ کرده است، لذا انتظار این است که به طور بسیار قاطع و سریع، بیتی که این خانم منسوب به آن است، این جریان را با صراحت محکوم کنند.

 

وی با تأکید بر اینکه قطعاً مطالبه روحانیت از آقایان این است که این حرکت را به جد محکوم کنند، گفت: اگر هم تاکنون این حرکت محکوم شده است، از آن تقدیر می‌شود.

 

 

دیدار خانم هاشمی با بهاییان دیدار با مزدوران خارجی است

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مشهد در واکنش به دیدار فائزه هاشمی رفسنجانی با یکی از سران بهائیت با اشاره به موضع‌گیری آیت‌الله مکارم شیرازی نسبت به این مسأله، گفت: موضع ما هم در خصوص این دیدار خارج از موضع ایشان نیست؛ چراکه ایشان از روی علم، آگاهی و دانش این موضع را اتخاذ کرده‌اند و از طرفی بهائیت در کشور ما یک دین و مذهب نیست، بلکه مجموعه‌ای است که برای تخریب و جاسوسی برای بیگانه تأسیس شده و سال‌هاست تحت حمایت انگلیس و رژیم جعلی صهیونیستی فعالیت می‌کند.

 

بنی هاشمی با بیان اینکه مأموریت بهایی‌ها از سوی رژیم غاصب صهیونیستی تعیین می‌شود، ادامه داد: در بهائیت فرد مستقل با تصمیم و اراده مستقل وجود ندارد و همه اعضای این فرقه عضوی از یک سازمان جاسوسی محسوب می‌شوند، بنابراین بهایی‌ها بدون استثنا آگاهانه یا ناآگاهانه برای دشمنان و علیه ایران و اسلام و تشیع کار می‌کنند.

 

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان خراسان رضوی با تأکید بر اینکه دیدار با یک فرد بهایی دیدار با یک فرد مستقل نیست،‌ اضافه کرد: دیدار خانم هاشمی با بهاییان دیدار با مزدوران خارجی است و دوستی با مزدورانی که مسئولیت جاسوسی در ایران دارند، موضوعیت ندارد و محکوم است.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون