تاریخ خبر: کد خبر: 8269

پژمان؛ استعفا یا برکناری؟/ پرونده شهردار سابق مشهد در چه مرحله‌ای قرار دارد؟

ضروری است مسئولان قضایی به صورت دقیق ماجرای پرونده اتهامی شهردار سابق مشهد را تشریح و نتایج بررسی آن که به ادعای مدیر سابق روابط عمومی شهرداری مشهد منجر به تبرئه وی شده است را اعلام نمایند.

پژمان؛ استعفا یا برکناری؟/ پرونده شهردار سابق مشهد در چه مرحله‌ای قرار دارد؟

به گزارش«قاصدنیوز»، پس از آنکه خبر برکناری سید محمد پژمان شهردار سابق مشهد از سمَت ریاست سازمان ملی زمین و مسکن توسط کانال تلگرامی «قاصدنیوز» منتشر شد، خبرهایی مبنی بر استعفا و نه برکناری وی از این مسئولیت انتشار یافت.

 

در همین راستا علی حامد مقدم دبیر هیئت مدیره و مدیرکل دفتر مدیرعامل و روابط‌عمومی سازمان ملی زمین و مسکن در گفتگو با «تسنیم» با بیان اینکه این تصمیم از سوی وزیر بوده و دلیل جایگزینی آقای پژمان باید از اقای آخوندی پرسیده شود، خاطرنشان کرد: اینکه گفته شده جایگزینی به دلیل پرونده‌های زمان شهرداری مشهد وی بوده است را بنده تکذیب می‌کنم.

 

حامدمقدم تاکید کرد: آقای پژمان از تمام مواردی که مربوط به مقطع شهرداری مشهد بوده است، تبرئه شدند و هیچ پرونده‌ای ندارند که منجر شود اتهامی گریبان‌گیر وی شده یا اتهامی به وی زده شود، این تبرئه در تمام موارد قطعاً نشان‌دهنده سلامت کاری وی است. 

 

مدیر سابق روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد البته به همین مناسبت اذعان نمود که مهندس پژمان شهردار سابق دارای موارد اتهامی بوده است که به ادعای وی او از اتهامات وارده تبرئه شده است. این سخن در حالی بیان می شود که تاکنون جریان های وابسته به شهردار سابق مشهد، وجود پرونده و اتهاماتی را به شهردار سابق کتمان می کردند.

 

پیرامون همین موضوع خلیل موحدی عضو شورای شهر مشهد در مردادماه 1393 در گفتگو با «نسیم» خبر از در جریان بودن پرونده اختلاس 700میلیاردی سید محمد پژمان شهردار سابق مشهد داد و گفت: مدیریت سابق به 700 میلیارد تومان اختلاس متهم است و این پرونده از سال گذشته در دادگاه در جریان است، بنده با مدیرکل دادگستری خراسان رضوی دو جلسه داشتم و ایشان اعلام کردند این پرونده در دادگاه پیگیری می‌شود، جالب است بدانید بازپرس سابق پرونده نیز اعلام کرد از این پرونده خسته شده و بازنشسته شد، برای همین پرونده به بازپرس دیگری داده شد که به همین دلیل سرعت رسیدگی به این پرونده کم شد.

 

در عین حال برای شفاف‌سازی افکار عمومی ضروری است مسئولان قضایی به صورت دقیق ماجرای پرونده اتهامی شهردار سابق مشهد را تشریح و نتایج بررسی آن که به ادعای مدیر سابق روابط عمومی شهرداری مشهد منجر به تبرئه وی شده است را اعلام نمایند.

کلمات کلیدی

  • سيد امير حسين 3 0

    كارهاي صورت گرفته در زمان مهندس پژمان گوياي كارداني و مديريت خوب ايشان بوده اينقدر سياسي كاري و حزب و حزب بازي نكنيد شهر مقدس مشهد نياز مبرم به افراد كاردان و سخت كوش براي مديريت شهرداري دارد

ارسال نظر

تریبون