تاریخ خبر: کد خبر: 5062

شهردار سابق مشهد در سال 1390:

قول می‌دهم تمام آب‌های سطحی مشهد طی سال آینده جمع آوری شود!

وی اضافه کرده بود: قول می دهیم که طی امسال و سال آینده، قطعا تمام آب های سطحی شهر مشهد به نحو مناسب و علمی جمع آوری شود و هیچ مزاحمتی برای شهروندان به وجود نیاید.

قول می‌دهم تمام آب‌های سطحی مشهد طی سال آینده جمع آوری شود!

به گزارش «قاصدنیوز»، آبگرفتگی و جمع  آوری نشدن برخی روان آب‌های سطحی در شهر مشهد، موضوعی است که هر ساله تکرار و باعث رنجش خاطر شهروندان مشهدی و زائران می شود.

 
پیش از این شهردار سابق مشهد در مورخ 22 مرداد 1387 تاکید کرد در 3 ماه آینده و پیش از آغاز فصل بارش، بااجرای طرح های موثر نسبت به رفع مشکل آبگرفتگی سطح معابر این کلان شهر اقدام می شود.
 
محمد پژمان در این تاریخ خطاب به شهرداران مناطق ۱۳ گانه شهر، از آنان خواسته بود تا طی ۳ ماه آینده مشکل آبگرفتگی در مشهد به طور کامل حل شود. وی اظهار داشت: امسال باید مشکل آبگرفتگی ها برطرف شود؛ اگر لازم است از پروژه های دیگر حذف اعتبار شود و در این پروژه ها مصرف شود تا در روند کار تعطیلی صورت نگیرد.
 
خبرنگار روزنامه خراسان در ادامه این ماجرا پس از گذشت 38 ماه(یعنی آبان90) به سراغ شهردار مشهد رفته بود و نظر وی را درباره رفع مشکل آبگرفتگی جویا شده بود.
 
سیلاب
 
مهندس سید محمد پژمان گفته بود: اگر در منطقه ای آبگرفتگی باشد برای شهروندان ایجاد مزاحمت می کند. وی معتقد است باران، رحمت الهی استاما این نعمت و رحمت الهی نباید مشکل و مزاحمت برای تردد عابران، وسایل نقلیه و واحدهای مسکونی به همراه داشته باشد.
 
وی خاطرنشان کرده بود: زمانی که به شهرداری مشهد آمدم، حدود 400 نقطه حاد آبگرفتگی در سطح شهر شناسایی شد و نسبت به رفع آن اقدام کردیم. در حال حاضر به وضعیت خوبی رسیده ایم ولی به هر صورت در شهر مشهد به سبب وسعت و گستره ممکن است نقایصی هم وجود داشته باشد.
 
وی اضافه کرده بود: همه این نواقص در اولویت نخست شهرداری قرار دارد. قول می دهیم که طی امسال و سال آینده، قطعا تمام آب های سطحی شهر مشهد به نحو مناسب و علمی جمع آوری شود و هیچ مزاحمتی برای شهروندان به وجود نیاید.

کلمات کلیدی

  • مهدی 1 0

    فکر می‌کنم هدف از این مطلب فقط تخریب شهردار قبلی است. اگر راست می‌گید پیگیری کنید شهردار جدید کی و چند وقته این مشکل را حل می‌کند. باور کنید باران رحمت الهی است؛ نه بهانه‌ای برای تخریب مدیران قبلی! کمی اخلاق رسانه‌ای داشته باشید. اگر مسلمان نیستید لااقل آزاد مرد باشید.

ارسال نظر

تریبون