تاریخ خبر: کد خبر: 6563

سخنان سایبری آیت‌الله علم الهدی

عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: میدان این حرکت دشمن فضای مجازی بوده، زیرا در فضای واقعی به دلیل هزینه بالا و آماده نبودن الزامات موجود، نمی تواند ورود جدی داشته باشد.

سخنان سایبری آیت‌الله علم الهدی

به گزارش قاصدنیوز، آیت الله سید احمد علم الهدی  در دیدار با مدیر و مسئولان مراکز سایبری بسیج اظهار داشت: امروز شاهد این نکته هستیم که فضای مجازی میدان قطعی و اصلی جنگ شده و فضای واقعی با تحت تاثیر قرار گرفتن از آن، پشت سر فضای مجازی در حرکت است.

 

وی با بیان اینکه متاسفانه در مقابله با حوزه فضای مجازی با ۳ گروه روبه رو هستیم، افزود: گروه اول دشمنان و مخالفان نظام اسلامی ایران هستند که چون ورود به فضای واقعی و براندازی نظام برایشان ممکن نبوده است از این مدخل وارد کشور شده اند.

 

امام جمعه مشهد با اشاره به جناح های دیگر فعال در این عرصه گفت: گروه دوم سیاسون غیر ارزشی درون کشور و آخرین گروه کارگزاران و مسئولان اجرایی کشور هستند که یا دانسته و یا از روی جهل با جریانات ضد نظام هماهنگ شده اند.

 

آیت الله علم الهدی در ادامه تصریح کرد: متاسفانه در برخی موارد شعار دولت یازدهم با شعار اعتدال چند درجه ای به سمت این جریانات ضد ارزشی حرکت کرده است.

 

وی با بیان اینکه دشمن به این موضوع پی برده است که برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نمی تواند با تاخت و تازهای سیاسی، اقتصادی و…و اجرای یک حرکت سریع این کار را به سرانجام برساند، بیان داشت: هدف استکبار عادی سازی رابطه با دشمن و کمرنگ نشان دادن ارزش های دینی در بین مردم است که آن را نرمالیزاسیون نام نهاده اند.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: میدان این حرکت دشمن فضای مجازی بوده، زیرا در فضای واقعی به دلیل هزینه بالا و آماده نبودن الزامات موجود، نمی تواند ورود جدی داشته باشد.

 

وی با تاکید بر اینکه در برابر استکبار جهانی و در جنگ نرم، کشور ما امکانات بیشتر و قوی تری نسبت به روزهای ابتدایی جنگ هشت ساله را دارد، خاطر نشان کرد: چیزی که ما را در برابر دنیا و در جنگ نابرابر هشت ساله به پیروزی رساند اخلاص، ایمان و…بود که باید این مهم در فضای مجازی نیز تقویت گردد.

 

آیت الله علم الهدی با اشاره به اینکه دشمن به این نتیجه رسیده است که باید برای براندازی نظام اسلامی دو کار اساسی را انجام دهد، عنوان کرد: دور کردن مردم از نظام و کمرنگ کردن ارزش های دینی در سطح جامعه از جمله این موارد است.

 

امام جمعه مشهد با بیان اینکه در دنیای امروز و برای مقابله با اقدامات دشمن باید ابتکار عمل به خرج دهیم، یادآور شد: دشمن با طرح و ابتکارات بسیاری در برابر ما قرار گرفته است که جوانان و نخبگان ما می بایست با توسل و توکل به خدا و اجرای خلاقیتهای فردی و گروهی دشمن را غافلگیر کنند.

 

 

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اقدامات مرکز سایبری سازمان بسیج مستضعفین اعلام کرد: نکته مهم این است که باید این مجموعه ها هم تقویت شده و هم جبهه ای برای حضور فعال دوستداران فضای مجازی در این عرصه قرار بگیرد.

 

وی در انتها با تاکید بر اینکه فناوری های فضای مجازی مورد علاقه همه جوانان است، گفت: استفاده مناسب از بستر بسیج برای توسعه این عرصه، صف بندی، تولید نقش و سرباز گیری برای حضور فعال در فضای مجازی باید در اولویت کاری مسئولین امر قرار بگیرد.

 

منبع: صبح توس

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون