تاریخ خبر: کد خبر: 6464

امام جمعه مشهدمقدس:

سردار احمدی در خنثی‌‌سازی فتنه 88 نقش اساسی داشت‌

امام جمعه مشهدمقدس گفت: فعالیت‌های مدبرانه سردار احمدی در خنثی‌‌سازی فتنه ۸۸ نقش اساسی داشت‌.

به گزارش قاصدنیوز، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان‌رضوی، اظهار داشت: کارنامه سردار احمدی بسیار افتخارآمیز و پرفضیلت بوده و امید است، صرف نظر از مفاخر اجتماعی این فضیلت‌ها به عنوان توشه آخرت نیز برایشان در نظر گرفته شود. بنده‌ از خدمات ارزنده این برادر ارزشی تشکر می‌کنم.

 

امام جمعه مشهدمقدس تأکید کرد: رضایت ائمه‌اطهار از فعالیت‌ها بالاترین چیزی است که یک مدیر می‌تواند در زمان مدیریت خودش به دست بیاورد.

 

وی افزود: ما خوشبختیم که برادر فداکار، ایثارگر و با سوابقی درخشان در تدابیر فرماندهی، به سپاه امام رضا (ع) آمده است اما به نظر بنده بزرگترین امتیازی که ایشان به دست آورده خدمت در کنار مرجع شریف حضرت رضا (ع) است.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد:‌ امید است که این عزیز در این مسئولیت خطیر موفق باشد و در پرتو این موفقیت‌ها همواره به کمک رسانی و خدمت به جمهوری اسلامی ایران به ویژه مردمان شهر مشهد بپردازد.

 

علم‌الهدی با اشاره به مسائل حاشیه‌ای شهر گفت: مسائل ساماندهی حاشیه شهر به عهده دولت است و ‌استاندار خراسان‌رضوی با نمایندگی خاصی که به عنوان مظهر حاکمیت قوه مجریه در استان دارد باید این موضوع را به صورت جدی پیگیری کند اما آنچه از سوی مقام معظم رهبری به بنده ابلاغ شده است مبحث ساماندهی فرهنگی در حاشیه شهر است.

 

امام جمعه مشهد تأکید داشت: ما در راستای ساماندهی فرهنگی حاشیه شهر برنامه‌های بسیاری را داشته و با جدیت تمام به انجام فعالیت می‌پردازیم. مقام معظم رهبری نیز برحسب دغدغه‌ای که داشتند رسیدگی به بحث فرهنگی حاشیه شهر را به بنده ابلاغ کرده‌اند؛ بنده تلاش دارم تا در راستای این ابلاغ مهم از سوی ایشان نهایت توان خود را به اجرا در بیاورم.

 

عکس: امیر حریرچی ـ ایسنا

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون