تاریخ خبر: کد خبر: 5421

روزنامه‌نگار آمریکایی و سرنشین کشتی ایرانی کمک به مردم یمن در مشهد:

وقتی مردم آمریکا به دولتشان اعتماد ندارند، ایران چطور می‌تواند به آمریکا اعتماد کند؟

کالپ موپین خاطر نشان کرد: با اینکه من به هر گونه ارتباط موثر و مفید بین ایران و آمریکا اعتقاد دارم، اما باید باز هم تاکید کنم که وقتی مردم خود آمریکا به دولتشان اعتماد ندارند، ایران چه طور می تواند به آمریکا اعتماد کند؟

وقتی مردم آمریکا به دولتشان اعتماد ندارند، ایران چطور می‌تواند به آمریکا اعتماد کند؟

روزنامه‌نگار و فعال سیاسی آمریکایی و سرنشین کشتی کمک‌های ایران به یمن در نشست بزم اندیشه در مشهد در پاسخ به سوال خبرنگار «قاصدنیوز» پیرامون مذاکرات هسته‌ای گفت: آمریکا تمام تلاش خود را برای نابودی ایران توسط تحریم‌های اقتصادی انجام می‌دهد و به نظر من تحریم‌ها باید فورا پایان بپذیرند، و ایران هرگز نباید برای کنار گذاشتن برنامه‌های صلح  آمیز هسته ای خود تحت فشار قرار بگیرد.

 

کالپ موپین  خاطر نشان کرد: با اینکه من به هر گونه ارتباط موثر و مفید بین ایران و آمریکا اعتقاد دارم، اما باید باز هم تاکید کنم که وقتی مردم خود آمریکا به دولتشان اعتماد ندارند، ایران چه طور می تواند به آمریکا اعتماد کند؟

 

این فعال میدانی جنبش وال استریت اضافه کرد: علی‌رغم همه تبلیغات و تهاجمات و تحریم‌ها علیه ایران، چیزی که من در ایران دیدم این است که تفکر مردم ایران و انقلابشان تفکری جهانی است و دیدگاهی جهانی دارد و این بر پایه قوانین و دستوراتی است که در دین اسلام وجود دارد و من این مطلب را از صمیم قلب به مردم آمریکا منتقل خواهم کرد.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون