تاریخ خبر: کد خبر: 5363

روحانی‌آب‌خوردن‌مردم‌راهم‌به‌مذاکرات‌گره‌زد!

شیخ حسن روحانی در مراسم هفته محیط زیست در تالار همایش‎های محیط زیست به ایراد سخنرانی پرداخت.

روحانی‌آب‌خوردن‌مردم‌راهم‌به‌مذاکرات‌گره‌زد!

به گزارش قاصدنیوز، رییس دولت یازدهم با بیان این که امروز حفظ آب و خاک و هوا جز موارد مهم امر به معروف است، گفت: ما امر به معروف و نهی از منکر را در چند حکم الهی خلاصه کرده‌ایم اما باید بدانیم که معروف یعنی همه شایستگی‌ها و منکر یعنی همه زشتی‌ها.

 

روحانی اظهار داشت: کسی که هوا را آلوده می‌کند، کار منکر انجام می‌دهد که این کار حرام است.

 

رییس دولت یازدهم با اشاره به مولفه امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: کسی که برای محیط زیست ارزشی قائل نیست، منکر را منکر نمی‌داند و گاهی معروف را منکر می‌کند، در حالی که ما باید نسبت به طبیعت احساس وظیفه شرعی، ‌اجتماعی و ملی کنیم.

 

وی با اشاره‌ به تحریم‌ها، آن را ظلمی بزرگ بر ملت ایران دانست و تأکید کرد: اینکه می‌گوییم تحریم ظالمانه از بین برود برخی چشم خود را بیخود نچرخانند، تحریم ها باید از بین بروند تا سرمایه گذار به کشور بیاید و باید سرمایه گذاری انجام شود از مشکل آب خوردن مردم تا مشکلات مالی و بانکی مردم حل شود.

 

روحانی با تاکید بر اینکه کسانی که باعث ایجاد این تحریم‌ها شدند، در حق مردم خیانت کردند گفت: برخی در آغاز نمی دانستند که این تحریم‌ها چه عواقبی دارد‬!

 

وی افزود: ‫اینکه وقتی می گوییم تحریم‌ها برداشته شود به این معنا این نیست که در مقابل دشمن تسلیم شویم این است بلکه باید تلاش کنیم و پا پیش بگذاریم، حالا عده‌ای حرف می زنند که باید به خدا توکل کرد و کار را پیش برد.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون