تاریخ خبر: کد خبر: 4228

شیعه انگلیسی، محصول فراموشی منشور روحانیت است

مدیر مؤسسه راهبری حق‌پژوهی گفت: شیعه انگلیسی محصول فراموشی منشور روحانیت است و این امر در سال‌های آینده آسیب‌های بسیاری را بر حوزه علمیه وارد خواهد کرد.

به گزارش قاصدنیوز، حجت‌الاسلام مرتضی امین‌نیا، مدیر مؤسسه راهبری حق‌پژوهی شب گدشته، پنجم اسفندماه در اختتامیه دومین همایش ملی تحجر و اسلام آمریکایی در تالار نور مشهد با بیان اینکه شیعه انگلیسی محصول فراموشی منشور روحانیت است و این امر در سال‌های آینده آسیب‌های بسیاری را بر حوزه علمیه وارد خواهد کرد، افزود: باید منشور روحانیت را از غربت در آوریم، از این رو این مبحث باید به عنوان واحد درسی به طلاب ارائه شود.

 

وی با تأکید بر اینکه شیعه انگلیسی در طول تاریخ بوده و تنها با گذر زمان تغییر نام داده است، ادامه داد: همچنین لازم است نهضتی برای بازخوانی نظرات و فرمایشات امام خمینی(ره) تشکیل دهیم.

 

مدیر مؤسسه راهبری حق‌پژوهی بیان کرد: فعالیت‌های انجمن حجتیه هنوز به پایان نرسیده است بلکه برنامه‌های خود را به صورت گسترده‌تر انجام می‌دهد، همان‌طور که امام خمینی(ره) در سال 1367 فرمودند: «پرونده تفکر این گروه باز است، از این رو طلاب باید مراقب این مار خوش خط و خال باشند تا در دام این گروه گرفتار نشوند».

 

منبع: ایکنا

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون