تاریخ خبر: کد خبر: 3733

علم الهدی: 9دی دیگری لازم است که ثابت شود مردم همه چیزشان ولایت است؟

اینکه می‌گوییم در مذاکرات بحث منافع، بحث آرمان نیست، اتفاقا همین است؛ در مذاکرات، منفعت دشمن ما به این آرمان بستگی دارد که این آرمان را براندازی کنند. این آرمان آنان را بدبخت کرده، یک بیداری اسلامی راه انداخته و دارد منطقه را از دست آمریکا خارج می‌کند.

علم الهدی: 9دی دیگری لازم است که ثابت شود مردم همه چیزشان ولایت است؟

به گزارش قاصدنیوز، آیت‌الله علم‌الهدی در جمع نمازگزاران حرم رضوی تصریح کرد: در دی ماه همایش اقتصاد ملی برگزار شد، در این همایش متولیان اقتصادی آمدند و حرف‌هایی زدند اما یک کلمه از اقتصاد مقاومتی به میان نیامد و گفته نشد که در این هشت‌ماه کدام یک از مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبر معظم انقلاب را محقق کردند. مطالبه این مردم، مطالبه رهبری است و از دولت و مجلس توقع دارند که آنها را اجرایی کنند. رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی موعظه نکردند بلکه راهبرد برای نظام ارائه دادند؛ دولت باید این مطالبه مردم را اجرایی کند. هشت‌ماه گذشته متولیان اقتصادی از 10 مولفه رهبری در همایش قتصاد ملی کدام را اجرایی کردند و کدام را گفتند و در سیاستگذاری‌ها قرار دادند؟ همایش ملی یعنی ملت منهای رهبری؟ ملت منهای امامت؟ چنین ملتی در کشور ما وجود ندارد. آیا یک 9 دی دیگر لازم است که مردم ثابت کنند همه چیزشان ولایت است؟! امیدواریم مسئولان نسبت به رهنمودهای رهبری، برنامه‌ریزی لازم را داشته باشد. ملت این انقلاب را به وجود آوردند که چشم به غرب بدوزید تا مشکلات ما را حل کند؟

 

وی ادامه داد: در طول تاریخ به خصوص در دوران 240 ساله هجرت تا رحلت پیغمبر(ص)، همه سرکوبگری‌هایی که جریان‌های سیاسی نسبت به ائمه معصومین(ع) و تبار پیامبر اکرم انجام دادند برای درک این حقیقت بود که اسلام در معارف اهل بیت(ع) است و با براندازی اهل بیت(ع)، اسلام براندازی می‌شود، از آن روز هم در طول تاریخ همینطور بوده. این حقیقت یعنی حاکمیت اسلام در سایه حاکمیت ولایت و امامت اهل بیت (ع) بعد از 1400 سال در پیروزی انقلاب مقدس اسلامی ما در این گوشه دنیا محقق شد و به واقعیت پیوست؛ از آن روزی که این انقلاب پیروز شده تا به امروز، همه درگیری‌ها و چالش‌هایی که در این 35 سال جریان های سیاسی در داخل کشور به وجود آوردند و با قدرت‌های استکباری دنیا در این بحران‌ها کمک شده‌اند، از هشت سال دفاع مقدس که بر مردم ما تحمیل شد تا فنته 88 و همه توطئه‌ها برای یک منطور بوده، برای براندازی حاکمیت اسلام در سایه حاکمیت ولایت بوده است.

 

علم‌الهدی گفت: دشمنان در همه بحران‌ها و جریان‌ها، ستون خیمه نظام را هدف قرار داده‌اند؛ مقام ولایت و رهبری را هدف قرار داده‌اند چون اصل برخورد با این جریان بوده، چون اسلام نباید حاکم شود و اگر بنا شد ولایت در شکل ولایت فقیه به عنوان نمودار ولایت معصوم(ع) حاکم شد، این حاکمیت اصل اسلام است و می‌خواهند جلوی این را بگیرند. در مملکت ما امروز یک عده هستند که می‌گویند در سال 57 یک انقلابی به پیرزوی رسید، امام(ره) جلو افتاد و مردم هم پشت سر ایشان با رژیم ستم‌شاهی پیروزی شدند، یک نظام رفت یک نظام دیگر آمد، یک مدیریت رفت و یک مدیریت دیگر آمد، تمام شد؛ حال این مدیریت کشور و مملکت را اداره کند. این کشور را اگر بخواهیم اداره کنیم آقایان می‌گویند ما باید در باشگاه قدرت جهانی وارد شویم، ما نمی‌توانیم در برابر این قدرت جهانی که تمام معادلات اقتصادی و سیاسی دنیا را در دست دارد، بایستیم، با او بجنگیم و مقابله کنیم و این مملکت را اداره و در آن زندگی کنیم.

 

امام جمعه مشهد افزود: به زعم آنها انقلاب تمام شد، حتی در نشست‌های خصوصی خود در جلساتی که با هم دارند، بعضی‌ها را مسخره می کنند و دست می‌اندازند، می‌گویند این آقا انقلابی 57 است، یعنی امروز را درک نمی‌کند؛ امروز روز تعامل و سازش است، امروز، روزی است که ما با قدرت‌های جهان در این باشگاه قدرت جهانی بنشینیم و بسازیم و زندگی کنیم و هرجور مردم دنیا بودند، ما هم همان باشیم، به ما چه که فلسطینیان را می‌کشند، به ما چه که اسرائیل نسل‌کسی می‌کند، اسرائیل هرجور دلش بخواهد فلسطینی را سرکوب کند، همسایه‌شان عربستان سعودی است، نه تنها ابرو به هم نمی‌کشد بلکه حتی خنده هم می‌کند، خب شما هم همانطور باشید؛ شما چرا این حرف را می زنید؟ شما چرا دم از یک عده آواره بدبخت و بیچاره‌ای که دو نسل‌شان، 60 سال است این ها در کشورهای غریبه آواره‌اند، هی شما سنگ این‌ها را به سینه می‌زنید، قدرت‌های دنیا اینجوری خواسته‌اند و اینچنین تصمیم گرفته شده که این‌ها بدبخت باشند و اسرائیل بر آنان مسلط باشند، شما هم همینطور باشید.

 

وی گفت: عده‌ای معتقدند انقلاب کردیم شاه را بیرون کردیم، انقلاب تمام شد، غیر از این نمی‌توانید مردم را اداره کنید، نان مردم اقتصاد، دلار، ارز، تجارت و عیش و نوش و لذت مردم در مخاطره می‌افتد، این‌ها را ول کنید و بیایید اینجور مملکت را اداره کنید، ممکن است اینطور که من می‌گویم به زبان نگویند اما رفتارشان ثابت می‌کند، رفتار سیاسی‌شان ثابت می‌کند، شعارهای سیاسی و برخوردها این را ثابت می‌کند که این‌ها عقیده‌شان این است که انقلاب تمام شد و گذشت. اما در واقع این‌چنین نیست، جلوی انقلاب مگر کی بود؟ جلوی این انقلاب مرجع تقلید بود، جلوی این انقلاب حجت امام زمان(ع) بود، اگر جلوی این انقلاب یک لیدر سیاسی بود آیا مردم این چنین بچه‌های خود را در راه خدا می‌دادند، اینجور جان می‌دادند؟ اگر جلوی این انقلاب یک آقای متخصص سیاسی اقتصادی آزادی‌خواه بود، واقعأ مردم این چنین با سینه خشک به استقبال گلوله‌های داغ می‌رفتند؟

 

علم‌الهدی اظهار داشت: این انقلاب تمام شد؟ این که یک عده‌ای وزیر و وکیل بوده‌اند و امروز یک عده دیگر، تمام شد؟ همه‌اش گذشت؟ این انقلاب برای حاکمیت دین بود و حاکمیت دین در حاکمیت اهل بیت(ع) است و ولایت فقیه مظهر حاکمیت اهل بیت(ع) است، این حاکمیت باید در این کشور تثبیت شود، از این کشور صادر شود، به تمام جهان اسلام فراگیر شود، دنیا را با یک دکترین سیاسی تازه در مقابل دکترین سیاسی پوسیده فاسد شده لیبرال دموکراسی هوشیار کند و راه بیندازد و صاحب اصلی بیاید و آن را در دست بگیرد. این آرمان ماست، البته آرمان سانتریفیوژ نیست؛ منویات امام(ره) به سانتریفیوژ بستگی دارد، دشمن با این آرمان در جنگ است، اینکه می‌گوییم در مذاکرات بحث منافع، بحث آرمان نیست، اتفاقا همین است؛ در مذاکرات، منفعت دشمن ما به این آرمان بستگی دارد که این آرمان را براندازی کنند. این آرمان آنان را بدبخت کرده، یک بیداری اسلامی راه انداخته و دارد منطقه را از دست آمریکا خارج می‌کند.

 

منبع: نسیم

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون