تاریخ خبر: کد خبر: 3601

جریانی تمامیت‌خواه کشور را برای فرزندان خود می‌خواهد

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه چالش‌هایی که در کشور ایجاد شد به دلیل برخی بی‌عدالتی‌هاست، گفت: در کشور بسیاری از مدیریت‌ها به واسطه پسرخالگی و رابطه است و باید سیستم ارزیابی مدیران تغییر یابد.

جریانی تمامیت‌خواه کشور را برای فرزندان خود می‌خواهد

به گزارش قاصد نیوز ، مهدی کوچک‌زاده چهارشنبه شب در همایش گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی در مشهد اظهار کرد: یکی از اصلی‌ترین دلایل کور شدن در عین چشم داشتن گرد و غبار هواست و بصیرت این گونه است که فرد توان دیدن را در این گونه شرایط داشته باشد، هرکس به میزانی که مطیع هوای نفس خود شد کور می‌شود و لزومی ندارد اول اسمش میر یا شیخ باشد.  

 

وی با اشاره به تأثیر فتنه 88 بر وضعیت اقتصادی کشور، خاطرنشان کرد: این قضیه در دو مورد قابل بررسی است و نخست اینکه، بگوییم که وضعیت اقتصادی خوب بود و عده‌ای فتنه کردند برای اینکه این وضعیت را خراب کنند و مورد دوم این است که بگوییم وضعیت اقتصادی کشور بد بود و یک جریانی خواست در مقابلش ایستادگی کند و یک عده برای مقابله با آن جریان فتنه کردند.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: به شرایط امروز نگاه کنید، در موقعی که امام قطعنامه را پذیرفتند فرمودند امروز جنگ حق و باطل، فقر و غناء، استکبار و استضعاف، پابرهنه‌ها و مرفهان بی‌درد شروع شده است و امام یقین داشتند با توجه به اوضاعی که دیده بودند این اتفاقات صورت می‌گیرد، همچنین باید گفت با توجه به مستندات موجود، همان‌هایی که منتظر فرصت بودند بعد از پایان یافتن جنگ امکان بهر‌ه‌برداری از کشور را پیدا کنند و در وقایع سال 88 می‌خواستند همین هدف خود را عملیاتی کنند.

 

وی تصریح کرد: در جمهوری اسلامی بسیاری از مدیریت‌ها به واسطه پسرخالگی و رابطه است که این امر به یکی از مصیبت‌های کشور تبدیل شده است، این موضوع را حتی در مجلس هم مشاهده می‌کنیم که قوم و خویش‌بازی و پارتی‌بازی رسم شده است با این حال جریان عمومی کشور در راستای ارزش‌هایی بود که انقلاب و امام آن را تعریف کردند و مقام معظم رهبری نیز همان رویه امام راحل را دنبال می‌کنند.

 

کوچک‌زاده با تاکید بر اینکه سیستم ارزیابی مدیران در کشور باید تغییر کند، عنوان کرد: امام(ره) در روزهای پایانی عمر خود نگران بود که با پایان جنگ؛ جنگ بین فقرا و ثروتمندان به وجود آید؛ به نظر من سیستم ارزیابی مدیران در کشور باید به گونه‌ای باشد که افراد بر اساس توان مدیریتی خود حقوق دریافت کنند.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی آمدند در این کشور شهردار شدند که در الهیه، زعفرانیه و مناطق بالای شهر حتی در نقاطی که عرض کوچه‌ها کم بود نیز برج ساختند و ساختمان‌های مرتفع ایجاد کردند، ما با سرمایه‌گذاری مخالف نیستیم اما اگر این سرمایه‌گذاری از جیب مردم و از بیت‌المال باشد ایراد دارد.

 

کوچک‌زاده خاطرنشان کرد: فتنه 88 به این دلیل اتفاق افتاد که کشور توسط یک جریانی داشت اداره می‌شد که ارزشی و پایبند به اصول بود و بعد از رحلت امام و با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری اجازه نفوذ بیگانه در تصمیم‌گیری‌های کشور نمی‌داد.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: روشن‌ترین، زیباترین و مقدس‌ترین جلوه‌ای که می‌توان از یک حکومت تعریف کرد، حکومتی است که امام تعریف کرد و امروز مقام معظم رهبری آن را ادامه می‌دهند.

 

وی با بیان اینکه مردم اگر بی‌اعتماد شوند، سبز و بنفش می‌شوند، گفت: چالش‌هایی که در کشور ایجاد شد به دلیل برخی بی‌عدالتی‌هاست؛ در انتخابات سال 84 مردم با قاطعیت خواستند که جلوی انحراف گرفته شود چون به خوبی می‌دیدند که جریانی تمامیت‌خواه ارث و میراث کشور را برای خود و فرزندان خود می‌خواهد.

 

کوچک‌زاده در ارتباط با حصر فتنه‌گران اظهار کرد: با تسامحی که به لحاظ قانونی برای فتنه‌گران ایجاد شده نمی‌توان اسم این اقدام را حصر گذاشت و امیدواریم سران فتنه مجازات شوند.

منبع: فارس

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون