تاریخ خبر: کد خبر: 3540

آیت الله واعظ طبسی:

نظام مقابل سران فتنه، مهربانی و گذشت پیشه کرده است/ حکم این افراد بدون شک اعدام است

حقیقتا نظام اسلامی و رهبر معظم انقلاب عطوفت پیشه کرده‌اند وگرنه حکم این افراد اعدام است/ جنایاتی که این افراد در فتنه ۸۸ انجام دادند برای همیشه در حافظه تاریخ می‌ماند

به گزارش قاصد نیوز، تولیت آستان قدس رضوی عصر امروز در جریان دیدار با اعضای ستاد مردمی "9دی" و اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در محل تالار اماکن متبرکه آستان قدس گفت: نظام با این افراد مهربانی کرد و واقعا نسبت به آنها گذشت پیشه کرده وگرنه حکم این افراد بدون شک اعدام است.

دیدار با آیت الله واعظ طبسی

نماینده ولی فقیه در خراسان گفت: برخی از دوستان می‌گویند مسائل پشت پرده فتنه را بگویید تا مردم بدانند، اما رهبر معظم انقلاب اگر صلاح بدانند خود این مسائل را مطرح می‌کنند، تا همه بدانند که کسانی که در این زمینه فعالیت می‌کردند چه کسانی بوده‌اند. کسانی که تبعیت نکردند خرسند بودند که در آینده نزدیک به قدرت می‌رسند، این افراد همیشه خود را در راه رهبری نشان می‌دادند و مایل بودند که مردم آنها را همین‌گونه نشان بدهند، رادیو بی‌.بی.سی و دیگران نیز از سران فتنه حمایت کردند اما علی‌رغم این مسئله، آنها به میدان آمدند و تقریبا جنگ مسلحانه را علیه نظام راه انداختند، قطعاً اگر این خصوصیات درباره آن‌ها صادق باشد، بدون شک حکم آن‌ها اعدام است درحالی که نظام در مقابل این‌ها مهربانی، عطوفت و گذشت کرد، رهبر معظم انقلاب واقعا گذشت کردند و گرنه خباثت و خیانت این‌ها همواره باید در تاریخ ثبت بماند که خواهد ماند.

 

وی افزود: برخی برای اینها دلسوزی نکنند، مطمئن باشید اگر این آقایان از منازل شخصی خود وارد اجتماع شوند معلوم نیست که برخورد مردم با آنها چگونه است، حکمی که دستگاه قضا برای یک‌نفر قانون شکن می‌دهد باید اجرا شود و هیچ‌کس حق دخالت در آن را ندارد. ما سعی کرده‌ایم مسائل را منصفانه ببینیم و برخی مسائل را که نباید مطرح شود را مطرح نکنیم. آنچه در هشت و 9 دی روی داد از مهمترین حوادث و رویدادهای انقلاب اسلامی است.

دیدار با آیت الله واعظ طبسی

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: اگر نفوذ کلام و ارتباط عمیق فکری و معنوی رهبری معظم انقلاب با مردم نبود قطعا مسائل حاد زیادی بیش از آنچه که اتفاق افتاد واقع می‌شد. مهار شدن فتنه در 9دی با تدبیر رهبری انجام شد، اگر جامع‌نگری و دوراندیشی رهبر معظم انقلاب نبود نمی‌شد مسئله را به سادگی مدیریت کرد. اگر پای مردم به میدان آمد حساب شده بود، مردم با ایمان و اخلاق وارد میدان شدند و همان روحیه انقلابی که انقلاب را پیش برد در 9دی دیده شد. مردم برخورد شجاعانه‌ای با دشمنان و جریان نفاق داشتند.

تولیت آستان قدس رضوی یادآور شد: این آقایان مگر این‌همه تعریف و تمجید آمریکایی‌ها را ندیده‌اند، چرا تا به حال نگفته‌اند که با آمریکایی‌ها  همراه نبوده‌اند. بیگانگان همه از این افراد حمایت کردند. دوچهره با نظام برخورد کردن، این افراد نشان از نفاق این افراد داشت. این جریان را نباید فراموش کرد.

دیدار با آیت الله واعظ طبسی

آیت‌الله واعظ طبسی گفت: تجربه زندگی من این است که نباید فریب افراد سیاسی را خورد، همه فریبکار نیستند اما باید مراقب بود، افرادی بودند که بوسیله خود بنده از سوی اطلاعات تحت عنوان معاند از برخی مصادر اخراج شدند اما حالا خود را به عنوان نیروی ارزشی جا می‌زنند. مجاهدین خیلی به رهبر معظم انقلاب فشار آوردند، انسان‌های ساده‌دل نباید فریب این افراد را بخورند. باید مراقب بود افرادی که وارد گروهتان می‌شوند کار دستتان ندهند. سیدمهدی هاشمی بود که آقای منتظری را خراب کرد، این فرد با آن سابقه بد به جایی رسید که وقتی حرفی را مطرح می‌کرد آیت‌الله منتظری آن را وحی منزل می‌دانست. بدانیم به چه کسانی بها  می‌دهیم، تکلیف ما این است که مطالعه و تحقیق کنیم و اگر مشکلی نبود فرد واجد‌الشرایطی را انتخاب کنیم. علماء اسلام و به خصوص جامعه اسلامی مسئول‌اند.

دیدار با آیت الله واعظ طبسی

منبع: نسیم

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون