تاریخ خبر: کد خبر: 2199

آیت الله علم الهدی در دیدار با کارکنان انتظامی استان:

اظهارنظر یک شخصیت سیاسی در برخورد با بی‌حجابی، تعیین تکلیف برای ناجا نیست

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: شاید یک شخصیت سیاسی در مورد حجاب نظری بدهد، اما مسئله این است که نباید آن شخصیت و نظری که ارائه داده برای ناجا تعیین تکلیف کند.

اظهارنظر یک شخصیت سیاسی در برخورد با بی‌حجابی، تعیین تکلیف برای ناجا نیست

به گزارش قاصدنیوز، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی دقایقی پیش در دیدار با کارکنان نیروی انتظامی خراسان‌رضوی که در محل دفتر امام جمعه مشهد برگزار شد، با بیان اینکه نیروی انتظامی مظهر اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است، اظهار کرد: خدمت نیروی انتظامی در مشهد مقدس نوکر و سربازی در پیشگاه امام رضا(ع) بوده که این مایه مباهات و افتخار نیروی انتظامی است.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: زیارتی بودن مشهد سبب شده تا مسئولیت نیروی انتظامی در این شهر بیشتر شود که مبارزه با بدحجابی در شهر امام رضا(ع) از مسئولیت‌های مهم ناجا است.

 

امام جمعه مشهد با بیان اینکه نیروی انتظامی در مقابل هر جریانی که بخواهد در برابر ارزش‌های دینی پرده‌دری کند، می‌ایستد و مقابله می‌کند، گفت: نمونه بارز و مصداق این حرف فتنه 88 بود که خراسان‌رضوی در قیاس با تمام استان‌ها عملکرد بهتری داشت.

 

وی خاطرنشان کرد: گرچه امروز دشمنان نظام با تکیه بر جنگ وارد بر علیه ما وارد شده‌اند اما نباید از این نکته غفلت کرد اگر چه جنگ سختی نیست اما فضای کنترل عرصه جنگ نرم نیز به عهده ناجا بوده که در فتنه 88 این کنترل اوضاع در خراسان‌رضوی به بهترین شکل صورت گرفت.

 

آیت‌الله علم‌الهدی گفت: هدف دشمن چه از جنگ سخت و چه جنگ نرم، استثمار جامعه با توجه به منافع و اهداف سیاسی خود است و امروز می‌بینیم که ناجا چگونه در برابر این جنگ روانی ایستادگی کرده و در صف مقدم خدمت می‌کند.

 

وی با بیان اینکه در جامعه ما نباید فضایی فراهم شود که اراذل و‌ اوباش و گناه‌کاران احساس امنیت داشته باشند، تاکید کرد: این نکته قابل توجه بوده که امروز فرمانده ناجا، مقام معظم رهبری حجت امام زمان(عج) است و از همین حیث مسئولیت و ماموریت ناجا فراتر از دستورالعمل‌ها و بخش‌نامه‌ها است،‌ ناجا باید با تمام توان و قدرت خود در برابر هر جریان ضدارزشی که به دنبال به زیرکشیدن اقتدار نظام هست، بایستد.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: در این کشور هر آنچه مرتبط با اقتدار و قدرت نظام باشد، ناجا مسئولیت دارد، در هر جایی که یک توطئه سیاسی رخ دهد و منجر به توهین و اهانت به نظام ما شود باید ناجا وارد شود، نکته حائز اهمیت اینجاست که باید بدانیم هراندازه اسلام امروز مقتدرتر شود، نظام ما نیز به همان اندازه به اقتدار می‌رسد.

 

آیت‌الله علم‌الهدی گفت: نیروی انتظامی باید کار و مسئولیت خود را انجام دهد نه اینکه مطابق با نظر دیگران مسئولیت خود را تعریف کند، شاید یک شخصیت سیاسی در مورد حجاب نظری بدهد، اما مسئله این است که نباید آن شخصیت و نظری که ارائه داده برای ناجا تعیین تکلیف کند.

 

منبع: فارس

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون