تاریخ خبر: کد خبر: 1715

جمعی از تشکل های دانشجویی در پی سفر استانی به خراسان رضوی خواستار حضور روحانی در جمع دانشجویان شدند/

آیا رئیس جمهور در میان نمایندگان تشکل های دانشجویی حاضر خواهد شد؟

آیا رئیس جمهور در میان نمایندگان تشکل های دانشجویی حاضر خواهد شد؟

به گزارش قاصدنیوز، در آستانه سفر هیئت دولت به استان خراسان رضوی جمعی از تشکل های دانشجویی با صدور نامه‌ای از رئیس جمهور برای حضور در بین دانشجویان دعوت کردند.

متن نامه بدین شرح است:

من عقیده‌ام این است که مسئولین باید در دانشگاه‌ها شرکت کنند؛ … خیلی از مطالبی، ابهامهائی، سؤال‌هایی که امروز در ذهن نسل جوان ما در جریان است، در توضیحات مسئولین، این سؤالها پاسخ داده خواهد شد.
از مثل من و سنین من و اشتغالات من، گمان نمی‌کنم جوانها خیلی انتظاراتی داشته باشند؛ اما مسئولان کشور نه، می‌توانند و باید شرکت کنند. من الان هم از همین جا به مسئولان سفارش می‌کنم که در جلسات دانشجوئی شرکت کنند؛ بیایند، بشنوند از دانشجوها، و بگویند به دانشجوها.(امام خامنه ای مدظله العالی)

 

جناب حجت الاسلام دکتر روحانی، ریاست محترم جمهوری

ضمن تبریک دهه کرامت و فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت امام رضا (ع)، با توجه به نخستین حضور شما در استان خراسان رضوی و ادامه سنت حسنه سفرهای استانی هیئت دولت، خواستاریم مقدمات جلسه سخنرانی در جمع دانشجویان دانشگاه‌های مشهد و نیز انتقال نظرات نمایندگان تشکل‌ها و فعالین دانشجویی به حضرت عالی را فراهم آورید.

امید است با عنایت به اهمیت دیدارهای دانشجویی، ضمن موافقت و تخصیص زمان این دیدار به دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی، زمینه انتقال دغدغه‌های دانشجویان و استفاده از بیانات حضرتعالی و ایجاد الگویی مناسب برای مسئولان کشوری جهت حضور در جمع دانشگاهی و تحقق منویات مقام معظم رهبری را فراهم نمایید.


بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد مشهد

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مشهد

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه پیام نور مشهد

سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی مشهد

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون