تاریخ خبر: کد خبر: 1672

روحاني عصر شنبه وارد مشهد مي‌شود

رئیس جمهور در هشتمین سفراستانی خود به خراسان رضوی سفر می کند.

به گزارش قاصدنیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رشیدیان با اعلام اين خبر كه سفر کاروان تدبیر و امید به استان رسما از روز جمعه و حرکت وزرا و معاونان وزیر به شهرستان‌ها و دیدار با مردم آغاز خواهد شد، افزود: رئیس جمهور عصر روز شنبه با استقبال زائران و مجاوران وارد مشهد خواهد شد و در صحن جامع رضوی حرم مطهر با مردم دیدار و در جمع آنان سخنرانی می‌کند .

 

وي اظهار كرد: دیدار با علما و روحانیان معظم٬ نخبگان٬ اساتید دانشگاه و فرهیختگان، خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر و بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های استان از دیگر برنامه‌های سفر رئیس جمهور به خراسان رضوی است.

 

رشیدیان ادامه داد: حضور در جلسه شورای اداری استان و دیدار با سرمایه‌گذاران نیز از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده رييس جمهور در این سفر است.

 

وی افزود : نخستین جلسه هیات دولت خارج از پایتخت نیز در کنار مضجع شریف رضوی برگزار می‌شود.

 

رشيديان با بیان اینکه به همت مدیران استان گزارشاتی از فرصت‌ها و چالش‌های استان در حوزه‌های علمی٬ فرهنگی٬ اجتماعی و اقتصادی تدوین شده است، گفت: این گزارشات در جلسات شورای اداری و هیات دولت ارائه خواهد شد تا منجر به تصمیمات مقتضی برای زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) شود.

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون