تاریخ خبر: کد خبر: 1564

حجت الاسلام پژمانفر:

کسانی که در مدیریت شهری تنش ایجاد می کنند دربرابر خدا مسئول هستند

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که فضاهای پرتنش را در مدیریت شهری ایجاد می کنند مطمئن باشند که مورد رضایت خداوند نخواهد بود و در پیشگاه عدل الهی مسئول هستند.

کسانی که در مدیریت شهری تنش ایجاد می کنند دربرابر خدا مسئول هستند

به گزارش قاصدنیوز، حجت الاسلام نصراله پژمانفر، نماینده مردم مشهدو کلات در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با اشاره به هجمه های فراوان و ایجاد تنش در مدیریت شهری، گفت: نباید برای رسیدن به اهداف سیاسی خود، در مدیریت شهری تنش ایجاد کنیم.

 

وی با بیان اینکه یک توصیه به مدیران شهری دارم، ابراز کرد: اگر بخواهیم بر اساس این جوسازی های ناسالم که کارهای ارزشمند ما را زیر سوال می برد، جر و بحث داشته باشیم و به فضاهای ناسالم مطبوعاتی وارد شویم، خواسته های آنها را تبعیت کردیم.

 

حجت الاسلام پژمانفر ادامه داد: هدف آنها این است که مدیریت شهری را درگیر حاشیه ها کنند تا کارنامه درخشانی نداشته باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: البته مدیران شهری بایستی این ضعف را برطرف کنند و اطلاع رسانی فعالیت های شهری را بالا ببرند تا دلگرمی برای مردم ایجاد شود اما نباید در برابر این جوسازی ها منفعلانه برخورد کرد.

 

نماینده مردم مشهدو کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: بهترین پاسخ برای این جریانات مخالف فعالیت، کار و اصلاح تیم خرابی بود که در گذشته باعث حیف و میل بیت المال می شده است.

 

وی با بیان اینکه کسانی که فضاهای پرتنش را در مدیریت شهری ایجاد می کنند مطمئن باشند که مورد رضایت خداوند نخواهد بود، تصریح کرد: اینگونه فعالیت ها منجر به کند شدن خدمت رسانی مدیریت شهری می شود و یقینا این افراد در پیشگاه خداوند مسئول هستند.

 

وی یادآور شد: امیدوارم اینگونه افراد منطق داشته باشند و فضارا برای کار مدیریتی متزلزل نکنند.

 

منبع: صبح توس

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون