تاریخ خبر: کد خبر: 1405

جلسه استیضاح فرجی‌دانا به صورت زنده از تلویزیون پخش شود

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس خواستار پخش زنده تلویزیونی استیضاح فرجی‌دانا شد.

جلسه استیضاح فرجی‌دانا به صورت زنده از تلویزیون پخش شود

به گزارش قاصدنیوز حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با بیان اینکه مراسم استیضاح وزیر علوم از طریق تلویزیون پخش شود، اظهار کرد: به نظر بنده پخش تلویزیونی مراسم استیضاح وزیر علوم ایرادی نداشته و باید این کار انجام پذیرد تا شاهد قضاوت عمومی نسبت به اقدامات و عملکرد وزارت علوم باشیم.

*استیضاح فرجی دانا از تلویزیون پخش شود

وی افزود: پخش تلویزیونی مراسم استیضاح فرجی دانا سبب می‌شود این شبهه که می‌گویند، استیضاح از سوی مجلس سیاسی است شفاف و مشخص شود و مردم در جریان قرار گرفته تا بدانند علت استیضاح وزیر علوم از سوی مجلس چه بوده و اصلا این مسئله سیاسی نیست.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پخش تلویزیونی استیضاح فرجی دانا برای قضاوت عمومی صورت گیرد، گفت: با پخش این مراسم مردم متوجه می‌شوند که با وجود فرصت‌های داده شده به وزیر علوم به دلیل بی‌توجهی و عملکرد نامناسب استیضاح می‌شود.

*حمایت سیاسی انصاری از فرجی دانا

پژمانفر صحبت‌های روز گذشته انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور را حمایت سیاسی از فرجی دانا توصیف کرد و یادآور شد: به گمانم انصاری باید عاقلانه‌تر صحبت می‌کرد و این صحبت وی نوعی پیش داروی و  حمایت سیاسی از فرجی دانا محسوب می‌شود، انصاری باید صبر می‌کرد و دلایل و صحبت‌های نمایندگان را می‌شنید و براساس اشکالات وارده و جمع‌بندی نهایی صحبت می‌کرد و در حقیقت این موضع انصاری که گفته دولت از فرجی دانا تمام قد حمایت کرده و در صورت استیضاح تغییری در خط‌مشی وزارت علوم رخ نمی‌دهد، هزینه این رفتار بسیار زیاد بوده است.

*مردم پاسخ نجف‌قلی حبیبی را می‌دهند

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه پاسخ صحبت نجف قلی حبیبی را مردم می‌دهند، تصریح کرد: صحبت اخیر نجف‌قلی حبیبی را به قضاوت عمومی واگذار کرده و پاسخ وی را مردم می‌دهند.

پژمانفر تصریح کرد: امروز ما نمایندگان شاهد تماس‌های مکرر مردم از حیث بازگشت نوع ادبیات هشت سال اصلاحات هستیم که در این نوع ادبیات به تمام باورها و ارزش‌های مردم اهانت می‌شود و چون این مسئله ریشه در باورها و ارزش‌های مردم داشته، مردم پاسخ افرادی امثال حبیبی را می‌دهند.

وی تصریح کرد: مردم برای همین باورها و ارزش‌ها جان دادند، مال خود را دادند و تاریخ نشان داده که مردم پاسخ چنین حرف‌هایی را داده همان‌گونه که مردم ما در عاشورای 88 طومار جریان فتنه را به خاطر اهانت به امام حسین(ع) در هم پیچیدند.

 

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون