تاریخ خبر: کد خبر: 1162

واکنش پژمان‌‌فر نسبت به کاریکاتور توهین‌آمیز روزنامه آرمان

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت:کاریکاتور روزنامه آرمان مغایر با سیاست‌های جمهوری اسلامی است و ما از معاونت مطبوعاتی انتظار داریم قبل از آن که کمیسیون فرهنگی به این موضوع وارد شود بر اساس قانون با این گونه تخلفات برخورد کند.

به گزارش قاصدنیوز نصرالله پژمانفر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس، اظهار کرد: کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی قطعاً نسبت به موضوع کاریکاتور موهن روزنامه آرمان موضع‌گیری می‌کند و در جلسات آینده به این موضوع رسیدگی می‌شود.

 

وی تصریح کرد: رفتار این روزنامه در چاپ کاریکاتور مغایر با رفتار و سیاست‌های جمهوری اسلامی است و ما از معاونت مطبوعاتی انتظار داریم قبل از آن که کمیسیون فرهنگی به این موضوع وارد شود بر اساس قانون با این گونه تخلفات برخورد کند.

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس  با اشاره به این که تاخیر در برخورد، سبب آسیب می‌شود، گفت: اگر مسئولان با این گونه موارد برخورد نکنند خود مردم وارد صحنه می‌شوند و تاخیر در برخورد با این تخلفات آسیب‌های زیادی ایجاد می‌کند.

 

پژمانفر با اشاره به زمینه‌های فکری این جریانات بیان کرد: جریانی در درون نظام در ارتباط با اهداف انقلاب اسلامی مخالفت‌های جدی داشتند که در راهپیمایی روز قدس سال 1388 با شعار "نه غزه و نه لبنان" یکی از اصول اساسی جمهوری اسلامی را زیر سئوال بردند.

 

وی افزود: همین جریان دارد در چنین فضای اندوهگینی به نفع دشمن کار می‌کند و هیچ توجیحی در این زمینه وجود ندارد.

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه مسئولان باید به این موضوع رسیدگی کنند، اظهار کرد: این جریانات نه تنها انقلابی نیستند بلکه جریانی انحرافی محسوب می‌شوند که بلندگو جریان‌های ضد انقلاب شده‌اند.

 

پژمانفر تصریح کرد: نباید از این اقدامات به آسانی گذشت و اگر به آن‌ها مهلت دهیم آسیب زیادی به جامعه و نظام می زنند، مطمئن هستیم که دستگاه قضایی و سایر دستگاه‌ها با آنها برخورد می‌کنند

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون