تاریخ خبر: کد خبر: 1563

نامه سردار نقدی به رهبر معظم انقلاب در پی پیروزی مقاومت غزه؛

بسیجیان آماده‌اند مقاومت عزت‌مندانه غزه را تا پیروزی نهایی ادامه دهند

رییس سازمان بسیج مستضعفین در نامه‌ای خطاب به آیت‌الله خامنه‌ای نوشت: بسیجیان جان بر کف صف به صف آماده و گوش به فرمان ولی خود مصمم اند مقاومت عزت‌مندانه را تا پیروزی نهایی ادامه دهند.

بسیجیان آماده‌اند مقاومت عزت‌مندانه غزه را تا پیروزی نهایی ادامه دهند

به گزارش قاصدنیوز، در پی پیروزی غرورآفرین مقاومت غزه علیه رژیم کودک‌کش اسرائیل، سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین خطاب به آیت‌الله خامنه‌ای نامه‌ای نوشت که متن آن را در ادامه می‌خوانید:

 

ولی امر مسلمین جهان و فرمانده معظم نیروهای مقاومت اسلامی حضرت امام خامنه‌ای عزیز دامت برکاته

سلام علیکم

 

با سپاس به پیشگاه قادر متعال که نصرت و عزت خود را مخصوص مومنان قرار داده و اراده کرده است مستضعفین را وارثان زمین گرداند، افتخار دارم از سوی بسیجیان ایران اسلامی که برای صدور فرمان عملیات نهایی برای آزادی بیت المقدس لحظه شماری می کنند پیروزی بزرگ امت اسلامی در جهاد با استکبار را به آن فرمانده بزرگوار و با اقتدار تبریک عرض نمایم.

 

این پیروزی عظیم که با جهاد و مقاومت کم نظیر مردم قهرمان غزه و پشتیبانی یک پارچه مومنین و آزادی خواهان سراسر عالم حاصل شد کمر آمریکا را شکست و بیش از هر زمانی ماهیت خشن و ضد انسانی لیبرال دموکراسی غرب را آشکار ساخت، خون کودکان معصوم غزه در حقیقت مهر ابطال حاکمیت ظالمانه آمریکا بر جهان بود.

 

اینک بسیجیان جان بر کف صف به صف آماده و گوش به فرمان ولی خود مصمم اند مقاومت عزت‌مندانه را تا پیروزی نهایی ادامه دهند، از خدای متعال می خواهم ما را در دوام این پیروزی عظیم که تحقق وعده الهی در نصرت مظلومان به پا خواسته بود توفیق عنایت فرماید چرا که خدای بزرگ برای چندمین بار به نسل حاضر نشان داد که چگونه نیروهای اندک با امکانات قلیل را تحت سخت ترین شرایط محاصره و فشار بر دشمنان فراوان و تا بُن دندان مسلح پیروز می کند و این پیروزی عزت مندانه، اتمام حجت بر امت اسلام بود و پرونده سازش را برای همیشه تاریخ بست.

 

دیگر حتی ناباوران امت هم، که فلسفه صلابت مواضع امام راحل و حضرتعالی را در مقابل استکبار درک نمی کردند توجیهی برای مواضع سازش کارانه خود ندارند.

 

انشاءالله خداوند سبحان سایه عامل اصلی فتح درخشان و غرور آفرین را که همانا نعمت بی بدیل ولایت‌فقیه است بر سر ما مستدام داشته و آرزوی یاران شهیدمان را که اقامه نماز در مسجد الاقصی به امامت آن رهبر عزیز و فرزانه می باشد، محقق گرداند.

 

سرباز کوچک ولایت

سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی

 

منبع: فارس

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون