تاریخ خبر: کد خبر: 1485

نقدی:لشكركشي رسانه‌اي عليه نظام اسلامي بی‌سابقه است

به گزارش قاصدنیوز، سردار محمدرضا نقدي، صبح چهارشنبه در دهمين همايش تخصصي مديران كانون‌ها و مسئولان سازمان بسيج فرهنگيان كشور در  مشهد اظهار كرد: در حال حاضر لشكركشي بزرگ رسانه‌اي عليه اين ملت شكل گرفته و در جغرافياي جهان و در طول تاريخ چنين لشكركشي صورت نگرفته است.

 

وي با اشاره به تحقق حاكميت اسلام افزود: اين نظام براي تحقق آرمان‌هايي كه بايد به تمدن اسلامي و حاكميت اسلام بر تمام زمين ختم شود مراحلي را طي كرده و بر اين اساس رهبر بزرگوارمان مرحله انقلاب و كنار زدن طاغوت، تشكيل نظام اسلامي، مرحله تشكيل دولت اسلامي، ايجاد جامعه اسلامي و تحقق امت اسلامي واحده بر كل عالم را ايجاد كرده است.

 

دشمنان نظام جنگ اقتصادي و تحريم‌ها را در دستور كار دارند

وي ادامه داد: مراحل اول به صورت ضربتي و قوي طي شد اما در مرحله تشكيل دولت اسلامي كه در نيمه راه آن هستيم و تحقق جامعه اسلامي كه گام پيش روي ماست سال‌هاست با سختي تلاش مي‌كنيم اما بر سر اين مسير مشكلاتي است و دشمن با سنگ‌اندازي؛ جنگ امنيتي، خرابكاري و ترور را كه از اوايل انقلاب بوده در دستور كار خود قرار داده و برجسته‌ترين علما و جريان‌هاي جامعه را از ما گرفته و اين در حالي است كه هر روز ابعاد جنگ فرهنگي دشمن نيز گسترش مي‌يابد.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين كشور افزود: دشمنان نظام اسلامي جنگ اقتصادي و تحريم‌ها را نيز در دستور كار خويش قرار داده‌اند و امروز بايد براي مقابله با اين موانع، مخالفت‌ها و مبارزه‌هاي دشمن، بسترسازي كنيم زيرا در غير اين صورت، آسيب‌ها و مشكلات بر روي نظام اسلامي تاثيرگذار خواهد بود.

وي با اشاره به اينكه دشمنان قسم خورده جمهوري اسلامي 162 شبكه را براي تبليغ عليه اين نظام ايجاد كرده‌اند، افزود: نظام اسلامي در عرصه فرهنگي با گسترده‌ترين تهاجم فرهنگي روبروست و اين تهاجماتي كه عليه اين نظام صورت مي‌گيرد در طول تاريخ نظير نداشته و آنان بعد از اينكه در سال 56 و 57 از جنگ نظامي مايوس شدند و دريافتند كه نمي توانند با عمليات نظامي اين كشور را از پاي در آورند بر مسئله تهاجم رسانه اي و تخريب اخلاق و معنويت و فكر و انديشه ملت ايران تمركز كردند.

لشكركشي بزرگ رسانه‌اي عليه ملت ايران

سردار نقدي تصريح كرد: در حال حاضر لشكركشي بزرگ رسانه‌اي عليه اين ملت شكل گرفته و در جغرافياي جهان و در طول تاريخ چنين لشكركشي صورت نگرفته طوري كه مواد مخدر را به راحتي در اين كشور توزيع كرده و با وجودي كه اين نظام تحريم است اما شبكه‌هاي مجازي فاسد و آخرين نسل از تلفن‌هاي همراه و تبلت ها وارد بازار ايران مي‌شود.

وي با اعلام اينكه امروز دشمن دو حربه تهاجم فرهنگي و جنگ اقتصادي را به صورت جدي در دستور كار خود قرار داده، افزود: اگر جامعه ما الگوهاي مصرف را اصلاح كرده بود و عادت بد و نادرست مصرف كالاي خارجي را نداشت و يا اينكه پشت ميز نشستن ارزش محسوب نمي‌شد و عرق كردن داراي ارزش بود امروز تحريم‌ها كمترين تاثير را بر روي كشور مي گذاشت.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين كشور تاكيد كرد: امروز بسياري از مردم آسيب خورده ميدان تحريم‌ها هستند و در مسئله جنگ فرهنگي نيز دشمن با راه اندازي شبكه هاي ماهواره اي به دنبال انحراف جوانان و ضربه به نظام است لذا كساني كه فكر مي‌كنند مي‌توانند علم را در شبكه‌هاي ماهواره‌اي پيدا كنند دچار اشتباه هستند.

95 درصد مردم دنبال فساد در شبکه‌های ماهواره‌ای هستند

به گفته وي 5 درصد از كساني كه از شبكه ‌هاي ماهواره‌اي استفاده مي‌كنند مي‌گويند شبكه هاي علمي را مي‌بينند و درمقابل 95 درصد ديگر از مردم فساد و مشروب خواري را در شبكه‌هاي اين چنيني دنبال مي‌كنند.

وي با تاكيد بر اينكه دنبال كردن اخبار سياسي از  طريق شبكه‌هاي ماهواره اي اقدامي اشتباه و غلط است، گفت: شنيدن اخبار از زبان دشمنان اسلام حرام است زيرا اين شبكه‌ها كاركرد ديگري جز به فساد كشيدن خانواده‌ها ندارد.

سردار نقدي تصريح كرد: در ظرف 6 و 7 سال گذشته بيش از 80 درصد طلاق‌ها و گرايش به مواد مخدر مربوط به شبكه‌هاي ماهواره اي است.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين كشور عنوان كرد: مطابق مصوبه شوراي امر به معروف و نهي از منكر بسيج به دنبال توليد محتواست و با توجه به اينكه دشمنان خانه به خانه مردم ما را آلوده كرده‌اند ما نيز بايد خانه به خانه كاري كنيم كه ملت ايران ماهواره را كنار بگذارند.

وي بيان كرد: يكي از مشكلات در زمينه مباحث فرهنگي و ترويج فرهنگ استفاده از ماهواره ناشي از اين است كه دولت‌ها، گزارش مادي ارائه مي‌دهند در حالي كه گزارش كار فرهنگي نيز بايد به عنوان مطالبه جدي از سوي دولت‌ها مورد توجه قرار گيرد.

ايجاد جريان فساد و كارهاي ضد اخلاقي

وي عنوان كرد: تهاجم فرهنگي هيچ گاه عليه نظام اسلامي نيست بلكه عليه ملت دشمنان ما نيز هست زيرا آنها مي خواهند ملت خود را هم از محور انسانيت و اخلاق دور كنند زيرا اگر مردم اروپا و آمريكا اخلاق مدار باشند به راحتي زيربار حرف هاي يك نخست وزير قاچاقچي و شهوت ران نمي روند؛ ملتي كه شرافت و اخلاق دارد اجازه نمي دهد كه رئيس جمهور كشورش به حمايت از اسرائيل برخيزد تا كودكان مظلوم و بي دفاع غزه  كشته شوند و بي ترديد مردمان اين كشورها نيز از انسانيت سقوط كرده اند.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين كشور تاكيد كرد: جريان فساد و كارهاي ضد اخلاقي در رسانه ها و فرهنگ اروپا حجتي بر خوب بودن اين كشورها نيست و آنان عليرغم تمام تلاشي كه عليه جمهوري اسلامي انجام مي دهند خود بدبخت و بيچاره هستند طوري كه به عنوان نمونه نسل آنان در حال انقراض است و گمان مي كنم در 100 سال آينده بايد در كتاب ها بنويسيم كه زماني نژادي اروپايي وجود داشته است.

پايه تمدن اسلامي در آموزش و پرورش بنا شود

سردار نقدي بيان كرد: امروز اگر بسترها و زمينه حركتي نظام اسلامي اصلاح نشود آنگاه در برابر حملات دشمنان آسيب مي بينيم و رفتن به سمت اسلامي شدن به يك شعار تبديل مي شود.  

وي با اشاره به اينكه جوانان ما در برابر مواد مخدر و رسانه هاي مستحجن مصون نيستند، افزود: در حال حاضر به دليل كم كاري و غفلت‌هاي صورت گرفته شعارها خيلي زود بر روي ذهن جوانان اثر مي گذارد و اين در حالي است كه آموزش و پرورش در اين بخش رسالت جدي دارد و ضروري است پايه تمدن اسلامي در آموزش و پرورش بنا شود.

وي ادامه داد: اين نهاد بايد به عنوان پايه گذار تمدن اسلامي نقش خود را به درستي ايفا كرده و با ايجاد شبكه انساني متعهد، دلسوز و منسجم نقش آفريني كند زيرا در حقيقت تربيت شدگان مدارس ما آدم هايي نيستند كه بخواهند از سرزمين خود دفاع كنند و شعار نه غزه و نه لبنان سر مي دهند بنابراين آموزش و پرورش بايد بر روي مقوله تربيت دانش آموزان توجه ويژه اي داشته باشد.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين كشور يادآور شد: شهدا الگوي راه نظام اسلامي هستند و امروز يك بسيجي بايد به جهاد فرهنگي تعلق داشته باشد و در برابر دشمنان ايستادگي و مقاومت كند؛ اينكه امروز 4 يا 5 ميليون صهيونيست مقابل 1.5 ميليارد مسلمان ايستادند نشانگر ضعف و ايجاد تفرقه ميان مسلمان است و دشمنان با بزرگ كردن مسئله اختلاف ميان شيعه و سني به دنبال اهداف شوم خود هستند.

وي در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به اولويت هاي بسيج اظهار كرد: ايجاد كارگاه‌هاي توليد كه سرمايه هاي اندك را مي طلبد يكي از اولويت‌هاي بسيج است و طي سال گذشته 24 هزار كارگاه در اين زمينه راه اندازي و براي 50 هزار نفر شغل ايجاد شد.

 

منبع: مهر

کلمات کلیدی

ارسال نظر

تریبون